Strona główna > Przetargi > Aktualne > 2014 |
|
|
zamówienie na: |
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Jeżewo-Lipienki - II etap |
zamawiający: | Gmina Jeżewo |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | UG.271.6.2014 |
wartość: | Poniżej 5 186 000 euro |
termin składania ofert: | 8 października 2014 09:00 |
wynik postępowania: | Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 PZP Zamawiający informuje, że wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez: FHU "KIC-TRANS" Piotr Różycki, ul. Broniewskiego 4, 86-140 Drzycim |
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Jeżewo -
Lipienki - II etap
Numer ogłoszenia: 316090 - 2014; data
zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo , ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, faks (052) 3318068.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Jeżewo - Lipienki - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie związane
jest z przebudową nawierzchni drogi gminnej Jeżewo - Lipienki (od
km 0+585 do 1+320) - II etap;
1)roboty ziemne;
2)wykonanie podbudowy
z kruszyw łamanych;
3)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką
mineralno-bitumiczną asfaltową (warstwa wiążąca) o średniej
grubości 3 cm;
4)ułożenie nawierzchni jezdni i zjazdów z
mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna) o
grubości 3 cm;
5)wykonanie nawierzchni pobocza
6)wykonanie rowów -
odwodnienia.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja ta jest
załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie
internetowej zamawiającego.
4.Jeżeli dokumentacja projektowa lub
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń
znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z
art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub
urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od
konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia
oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania
stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące
od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy
przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące
materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,
katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie
przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego
rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma
wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując
oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt
przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty
równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych
co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym
samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W
takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,
uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
5.Ponadto do
obowiązków Wykonawcy należy:
1)Koszt wejścia w pas drogowy należy
ująć w kwocie przetargowej.
2)Organizacja i zagospodarowanie placu
budowy.
3)Informowanie zarządców mediów znajdujących się w
pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów
nadzoru z ramienia tych służb.
4)Każdorazowe, niezwłoczne (tzn.
po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie
miejsca wykonywania prac.
5)Po zakończeniu robót doprowadzenie
terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych
oraz uporządkowanie terenu,
6)Należy wykonać inwentaryzację
geodezyjną powykonawczą w 3 egz. + 1 na nośniku elektronicznym.
7)Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego
postępowaniem.
8)Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w
energię elektryczną i wodę.
9)Utrzymanie dróg dojazdowych do
placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12
ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - (Dz. U. z 2013
r. poz. 260 ze zm.).
8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane
roboty budowlana na okres minimum 36 miesięcy. Wykonanie robót
budowlanych.
1)Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z
dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w niniejszej
SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP,
ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru
autorskiego.
2)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system
wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, celem dotrzymania
terminu wykonania zadania.
3)Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje
wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru
budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym
dokumentację powykonawczą.
4)Wykonanie robót będzie się uważać
za zakończone - odbiór ostateczny, jeżeli odbiór nastąpi bez
usterek i organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń. Do
wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów
gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i
jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów
przyjętych w projekcie.
5)Użyte w dokumentacji projektowej
materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów
równoważnych do materiałów wymienionych w dokumentacji
projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały
parametrom techniczno - użytkowym określonym w dokumentacji
projektowej.
6)Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas
realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe w I gatunku i
odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu,
stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994
r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom
określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych.
7)Zabrania się stosowania materiałów
nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym
w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych
materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na
zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne,
świadectwa jakości).
8)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo
na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania
przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości
lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora
nadzoru.
9)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą
odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach :
a)Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z
2014 r. poz. 883), b)Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2013 r, Nr 243, poz.1409 z późn. zmianami)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustalono się na kwotę 6 000,00 złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże, że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie drogi o długości nie mniejszej niż 700 m. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy przy jakiejkolwiek robocie zostały stwierdzone nieprawidłowości, fakt ten należny zaznaczyć w wykazie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wymaganymi przepisami ustawy Prawo Budowlane /Dz. U. z 2013 poz. 1409 ze zm./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującą się doświadczeniem zawodowym, tj. minimum dwukrotnie pełniła funkcję kierownika budowy. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawowymi. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby (o ile zaistnieje taka sytuacja zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich
wprowadzenia.
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
1)Zmiany
spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności przez:
a)klęski żywiołowe, b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń,
dokonywanie odbiorów.
2)Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi,
archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności przez: a)niewypały
i niewybuchy, b)wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ,
c)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), d)odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w
szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub
obiektów infrastrukturalnych.
3)Zmiany będące następstwem
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a)wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b)konieczność usunięcia
błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.
4)Zmiany
będące następstwem działania organów administracji, w
szczególności: a)przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów
wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.,
b)odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji,
zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej.
5)Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz
wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku
wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1) -
5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o
czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób
należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych
okoliczności.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia
1)Zmiany
technologiczne, w szczególności: a)konieczność zrealizowania
projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w
sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b)odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie
gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania
przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
c)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń,
instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d)konieczność
zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego
prawa. Zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzane wyłącznie w
zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania.
Każda ze wskazywanych w lit a - d) zmian może być powiązana z
obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony.
2)Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca
realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej
równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w
ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie
wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 3. Pozostałe
zmiany 1)zmiana obowiązującej stawki VAT: a)jeśli zmiana stawki
VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po
stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia
wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT
zapłaconego przez wykonawcę, b)jeśli zmiana stawki VAT będzie
powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie
Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia
wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do
zapłacenia przez wykonawcę,
2)rezygnacja przez Zamawiającego z
realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie
przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym
Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz
udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z
wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
3)kolizja z
planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty
inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone
do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji,
4)zmiany
uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kc.
5)zmiana danych Wykonawcy bądź Zamawiającego oraz zmiana osób
odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
6)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści
umowy.
7)zmiany w obowiązujących przepisach prawa.
8)konieczność
wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są
korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Jeżewo (Urząd
Gminy) ul. Świecka 12 86-131 Jeżewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Jeżewo (Urząd Gminy) ul. Świecka 12 86-131 Jeżewo w pokoju 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Mieczysław Pikuła
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (372kB)
Obmiar (112kB)
Projekt budowlany część 1 (do rozpakowaniu po pobraniu dwóch części) (9766kB)
Projekt budowlany część 2 (do rozpakowaniu po pobraniu dwóch części) (9615kB)
Specyfikacje techniczne (1408kB)
metryczka
Opublikował: Maciej Pikuła (23 września 2014, 16:14:33)
Ostatnia zmiana: Łukasz Czarnecki (28 października 2014, 12:53:56)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 728