Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (112)  |  Przetargi unieważnione (7)

zamówienie na:

Budowa dwóch kompleksów Otwartych Stref Aktywności w Gminie Jeżewo

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: RRiB.271.2.2018
wartość: Poniżej progu 5548000 euro
termin składania ofert: 5 lipca 2018  09:00
wynik postępowania: Najkorzystniejsza oferta złożona przez: GRUPA HYDRO Sp. z o.o. SK ul. Farbiarska 28, 62-050 Mosina 




Gmina Jeżewo: Budowa dwóch kompleksów Otwartych Stref Aktywności w Gminie Jeżewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo, krajowy numer identyfikacyjny 9235101500000, ul. ul. Świecka  12 , 86131   Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, e-mail ugjezewo@ug-jezewo.lo.pl, faks (052) 3318068.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy), ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy), ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch kompleksów Otwartych Stref Aktywności w Gminie Jeżewo
Numer referencyjny: RRiB.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej – Otwarte Strefy Aktywności na terenie parku w Jeżewie na części działki nr 203/20. Główne elementy zakresu zamówienia: 1) zakup, transport i montaż urządzeń:
a) urządzenia placu zabaw:
  • Zestaw zabawowy wielofunkcyjny – 1 szt. – przeznaczony do zabawy w grupie dzieci w wieku od 3 do 14 lat. Zestaw będzie składał się co najmniej z : 2 wież zadaszonych, 1 wieży bez zadaszenia, system wież połączony ze sobą za pomocą pomostów przynajmniej dwóch ruchomych np. pomostu linowego z prostokątami, pomostu linowego wykonanego z lin polipropylenowych, 2 zjeżdżalni dla dzieci w różnym wieku, 1 rury strażackiej, wejście na zestaw będzie możliwy w co najmniej trzech miejscach np. po trapie wspinaczkowym skośnym z liną do wspinania, po stopniach. Dane techniczne: Strefa bezpieczeństwa: 11,5 m x 13,00 m. Zastosowane materiały: Posadowienie zestawu min. 50 cm poniżej poziomu terenu. Fundamentowanie zgodnie z instrukcją montażu. Słupy nośne z rury stalowej okrągłej o średnicy min. 100 mm, osadzone bezpośrednio w gruncie. Podesty z powierzchnią antypoślizgową. Dachy, zabezpieczenia, panele z polietylenu wysokościowego (HDPE). Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej. Liny polipropylenowe 16 – 18 mm z rdzeniem stalowym, odporne na wandalizm i promienie UV. Wszystkie łączniki i okucia lin odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie i lakierowanie proszkowe.
  • Hamak bocianie gniazdo – 1 szt. – przeznaczony do zabawy w grupie dzieci w wieku powyżej 3 lat. Hamak na stabilnej konstrukcji stalowej z siedziskiem przeznaczonym dla kilkorga dzieci. Dane techniczne: Strefa bezpieczeństwa: 2,50 m x 6,40 m. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 50 cm poniżej poziomu gruntu. Słupy nośne wykonane z rury stalowej okrągłej o średnicy min. 85 mm zaślepione od góry plastikowymi kapturkami. Zawiesie typu „bocianie gniazdo” z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym. Słupy nośne z rur zabezpieczone przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez ocynkowanie i lakierowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Zaślepki i łączniki odporne na warunki atmosferyczne.
  • Linarium – 1 szt. - w kształcie stożka, przeznaczone do zabawy w grupie dzieci w wieku powyżej 7 lat. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: ø 1,90 m Wysokość urządzenia: od 2,00 m do 2,50 m, Strefa bezpieczeństwa: ø 4,90 m. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 120 cm poniżej poziomu gruntu. Fundament wykonany z betonu klasy C25/30. Słup nośny o średnicy min. 150 mm i grubości ścianki min. 4 mm. Obręcz z rury stalowej okrągłej min. 41 mm. Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym połączone ze sobą za pomocą łączników aluminiowych oraz z tworzywa sztucznego, odporne na wandalizm i promienie UV. Łączniki gwintowane powinny być zabezpieczone przed samoczynnym odkręcaniem się. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie oraz lakierowanie proszkowe.
  • Huśtawka – 1 szt. – huśtawka na sprężynie w kształcie zwierzątka, Dziecko zabezpieczone przed upadkiem z dwóch stron przez ścianki wykonane z płyty HDPE. Dane techniczne: Strefa bezpieczeństwa: 4,00 m x 3,30 m. Zastosowane materiały: Stal sprężynowa o średnicy min. 20 mm. Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie czynników atmosferycznych. Rączki (podnóżki) plastikowe, duże, zapobiegające przed urazami oka. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez malowanie proszkowe.
  • Huśtawka ważka – 1 szt. – huśtawka typu ważka na dwóch sprężynach przeznaczona dla czterech użytkowników. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 2,90 m x 0,40 m. Zastosowane materiały: Sprężyna z wysokiej jakości stali pokrytej farbą proszkową. Solidny bloczek betonowy montowany w gruncie. Elementy złączne ocynkowane osłonięte plastikowymi korkami. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez malowanie proszkowe. 
b) urządzenia strefy relaksu:
  • Stół do gry w piłkarzyki – 1 szt. – betonowy stół rekreacyjny do gry w piłkarzyki. Urządzenie przeznaczone do zabawy na wolnym powietrzu. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,30 m x 0,80 m, Strefa bezpieczeństwa: 4,10 m x 3,20 m. Zastosowane materiały: Konstrukcja wykonana z betonu. Powierzchnia boiska szlifowana na gładko. Pręty sterujące piłkarzykami wykonane ze stali odpornej na działanie warunków atmosferycznych, zakończone gumowymi uchwytami. Postaci piłkarzy wykonane z twardego tworzywa sztucznego w dwóch kolorach. Stół betonowany w gruncie lub przykręcany do prefabrykowanego fundamentu.
  • Ławka z oparciem – 4 szt. – ławka metalowa z oparciem, betonowana w grunt. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,80 m x 0,50 m. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 40 cm poniżej poziomu gruntu. Konstrukcja ławki z rury stalowej o średnicy min. od 30 do 50 mm. Siedzisko i oparcie z desek. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane olejowane lub pokryte barwną lazurą.
  • Kosz na śmieci – 2 szt. – metalowy kosz na śmieci z daszkiem zabezpieczającym śmieci przed opadami atmosferycznymi. Dane techniczne: Pojemność: min. 35 l. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 50 cm poniżej poziomu gruntu. Słup kosza wykonany z rury stalowej o przekroju min. 40 mm. Kosz z blachy ocynkowanej.
  • Tablica informacyjna – 1 szt. – tablica informująca o charakterze obiektu, źródłach finansowania oraz regulaminie Zastosowane materiały: Elementy konstrukcyjne drewniane. Urządzenie montowane w gruncie poprzez betonowanie. Pozostałe elementy metalowe ocynkowane i/lub malowane proszkowo.
  • Stojak na rowery – 1 szt. – stojak na rowery umożliwia ustawienie 4 rowerów jednocześnie. Zastosowane materiały: Konstrukcja stalowa wykonana ze stalowej rury giętej. Całość zabezpieczona antykorozyjnie poprzez ocynkowanie oraz lakierowanie proszkowe, odporny na warunki atmosferyczne.
  • Stół do gry w szachy i chińczyka – 1 szt. – podwójny stolik z planszami do gry w szachy oraz chińczyka. Stół w zestawie z dwiema ławkami. Dane techniczne: Wymiary zestawu: 1,60 m x 1,80 m. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 20 cm poniżej poziomu gruntu. Konstrukcja stołu betonowa, wykonana na bazie twardych kruszyw z surowców naturalnych. Blat szlifowany zaimpregnowany specjalnym lakierem. Konstrukcja wsporcza stołu i ławek stalowo – betonowa.
c) Urządzenia siłowni plenerowej:
  • Orbitrek – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,30 m x 0,50 m, Strefa bezpieczeństwa: 3,50 m x 4,50 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupa posadowionego min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Biegacz – 1 szt. – urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,30 m x 0,65 m, Strefa bezpieczeństwa: 4,30 m x 4,50 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Wioślarz – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,20 m x 0,95 m, Strefa bezpieczeństwa: 3,90 m x 4,50 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Wyciąg górny – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 0,70 m x 1,15 m, Strefa bezpieczeństwa: 3,70 m x 4,00 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Motyl – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,40 m x 1,10 m, Strefa bezpieczeństwa: 4,40 m x 4,10 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Podciąg nóg – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,25 m x 0,95 m, Strefa bezpieczeństwa: 3,95 m x 4,50 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
2) Montaż nawierzchni:
a) Nawierzchnia zielona i piaskowa – pod urządzeniami placu zabaw nawierzchnia piaskowa zgodna z wymogami normy PN-EN 1177, piasek kopalniany lub wiślany z ziaren mineralnych. Wielkość ziaren od 0,06 mm do 2 mm. W pozostałej części nawierzchnia trawiasta.
b) Chodnik – o szerokości 1,50 m, warstwy nawierzchniowe: kostka betonowa kolorowa gr. 6 cm., podsypka cementowo – piaskowa gr. 5 cm, podbudowa z pospółki gr. 15 cm, Ława betonowa z oporem o wymiarach 30 cm x 10 cm z betonu B10. Obrzeża chodnikowe o wymiarach 100 cm x 20 cm x 6 cm, ułożone na warstwie podsypki cementowo – piaskowej gr. 15 cm.

3) Montaż ogrodzenia placu zabaw: Ogrodzenie z siatki powlekanej o wysokości 1,00 m w rozstawie co 2,50 m na słupkach stalowych osadzonych w stopach betonowych z cokołem prefabrykowanym. Furtka stalowa o wysokości 1,00 m.

4) Pozostałe roboty:
a) usunięcie zbędnej zieleni i inne zbędne elementy obecnego zagospodarowania,
b) niwelacja terenu.

II. Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej – Otwarte Strefy Aktywności przy ulicy Liszkowskiej w Laskowicach na częśći działek nr 33/91 i 33/128 Główne elementy zakresu zamówienia: 1) zakup, transport i montaż urządzeń: a) urządzenia placu zabaw:
  • Zestaw zabawowy wielofunkcyjny – 1 szt. – przeznaczony do zabawy w grupie dzieci w wieku od 3 do 14 lat. Zestaw będzie składał się co najmniej z : 2 wież zadaszonych, 1 wieży bez zadaszenia, system wież połączony ze sobą za pomocą pomostów przynajmniej dwóch ruchomych np. pomostu linowego z prostokątami, pomostu linowego wykonanego z lin polipropylenowych, 2 zjeżdżalni dla dzieci w różnym wieku, 1 rury strażackiej, wejście na zestaw będzie możliwy w co najmniej trzech miejscach np. po trapie wspinaczkowym skośnym z liną do wspinania, po stopniach. Dane techniczne: Wymiary zestawu: 7,5 m x 9,5 m, Strefa bezpieczeństwa: 11,5 m x 13,00 m. Zastosowane materiały: Posadowienie zestawu min. 50 cm poniżej poziomu terenu. Fundamentowanie zgodnie z instrukcją montażu. Słupy nośne z rury stalowej okrągłej o średnicy min. 100 mm, osadzone bezpośrednio w gruncie. Podesty z powierzchnią antypoślizgową. Dachy, zabezpieczenia, panele z polietylenu wysokościowego (HDPE). Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej. Liny polipropylenowe 16 – 18 mm z rdzeniem stalowym, odporne na wandalizm i promienie UV. Wszystkie łączniki i okucia lin odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie i lakierowanie proszkowe.
  • Hamak bocianie gniazdo – 1 szt. – przeznaczony do zabawy w grupie dzieci w wieku powyżej 3 lat. Hamak na stabilnej konstrukcji stalowej z siedziskiem przeznaczonym dla kilkorga dzieci. Dane techniczne: Strefa bezpieczeństwa: 2,50 m x 6,40 m. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 50 cm poniżej poziomu gruntu. Słupy nośne wykonane z rury stalowej okrągłej o średnicy min. 85 mm zaślepione od góry plastikowymi kapturkami. Zawiesie typu „bocianie gniazdo” z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym. Słupy nośne z rur zabezpieczone przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez ocynkowanie i lakierowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Zaślepki i łączniki odporne na warunki atmosferyczne.
  • Linarium – 1 szt. - w kształcie stożka, przeznaczone do zabawy w grupie dzieci w wieku powyżej 7 lat. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: ø 1,90 m Wysokość urządzenia: od 2,00 m do 2,50 m, Strefa bezpieczeństwa: ø 4,90 m. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 120 cm poniżej poziomu gruntu. Fundament wykonany z betonu klasy C25/30. Słup nośny o średnicy min. 150 mm i grubości ścianki min. 4 mm. Obręcz z rury stalowej okrągłej min. 41 mm. Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym połączone ze sobą za pomocą łączników aluminiowych oraz z tworzywa sztucznego, odporne na wandalizm i promienie UV. Łączniki gwintowane powinny być zabezpieczone przed samoczynnym odkręcaniem się. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie oraz lakierowanie proszkowe.
  • Huśtawka – 1 szt. – huśtawka na sprężynie w kształcie zwierzątka, Dziecko zabezpieczone przed upadkiem z dwóch stron przez ścianki wykonane z płyty HDPE. Dane techniczne: Strefa bezpieczeństwa: 4,00 m x 3,30 m. Zastosowane materiały: Stal sprężynowa o średnicy min. 20 mm. Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie czynników atmosferycznych. Rączki (podnóżki) plastikowe, duże, zapobiegające przed urazami oka. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez malowanie proszkowe.
  • Huśtawka ważka – 1 szt. – huśtawka typu ważka na dwóch sprężynach przeznaczona dla czterech użytkowników. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 2,90 m x 0,40 m. Zastosowane materiały: Sprężyna z wysokiej jakości stali pokrytej farbą proszkową. Solidny bloczek betonowy montowany w gruncie. Elementy złączne ocynkowane osłonięte plastikowymi korkami. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez malowanie proszkowe.
 b) urządzenia strefy relaksu:
  • Stół do gry w piłkarzyki – 1 szt. – betonowy stół rekreacyjny do gry w piłkarzyki. Urządzenie przeznaczone do zabawy na wolnym powietrzu. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,30 m x 0,80 m, Strefa bezpieczeństwa: 4,10 m x 3,20 m. Zastosowane materiały: Konstrukcja wykonana z betonu. Powierzchnia boiska szlifowana na gładko. Pręty sterujące piłkarzykami wykonane ze stali odpornej na działanie warunków atmosferycznych, zakończone gumowymi uchwytami. Postaci piłkarzy wykonane z twardego tworzywa sztucznego w dwóch kolorach. Stół betonowany w gruncie lub przykręcany do prefabrykowanego fundamentu.
  • Ławka z oparciem – 4 szt. – ławka metalowa z oparciem, betonowana w grunt. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,80 m x 0,50 m. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 40 cm poniżej poziomu gruntu. Konstrukcja ławki z rury stalowej o średnicy min. od 30 do 50 mm. Siedzisko i oparcie z desek. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane olejowane lub pokryte barwną lazurą.
  • Kosz na śmieci – 2 szt. – metalowy kosz na śmieci z daszkiem zabezpieczającym śmieci przed opadami atmosferycznymi. Dane techniczne: Pojemność: min. 35 l. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 50 cm poniżej poziomu gruntu. Słup kosza wykonany z rury stalowej o przekroju min. 40 mm. Kosz z blachy ocynkowanej.
  • Tablica informacyjna – 1 szt. – tablica informująca o charakterze obiektu, źródłach finansowania oraz regulaminie Zastosowane materiały: Elementy konstrukcyjne drewniane. Urządzenie montowane w gruncie poprzez betonowanie. Pozostałe elementy metalowe ocynkowane i/lub malowane proszkowo.
  • Stojak na rowery – 1 szt. – stojak na rowery umożliwia ustawienie 4 rowerów jednocześnie. Zastosowane materiały: Konstrukcja stalowa wykonana ze stalowej rury giętej. Całość zabezpieczona antykorozyjnie poprzez ocynkowanie oraz lakierowanie proszkowe, odporny na warunki atmosferyczne. 
  • Stół do gry w szachy i chińczyka – 1 szt. – podwójny stolik z planszami do gry w szachy oraz chińczyka. Stół w zestawie z dwiema ławkami. Dane techniczne: Wymiary zestawu: 1,60 m x 1,80 m. Zastosowane materiały: Urządzenie posadowione min. 20 cm poniżej poziomu gruntu. Konstrukcja stołu betonowa, wykonana na bazie twardych kruszyw z surowców naturalnych. Blat szlifowany zaimpregnowany specjalnym lakierem. Konstrukcja wsporcza stołu i ławek stalowo – betonowa.
c) Urządzenia siłowni plenerowej:
  • Orbitrek – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,30 m x 0,50 m, Strefa bezpieczeństwa: 3,50 m x 4,50 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupa posadowionego min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Biegacz – 1 szt. – urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,30 m x 0,65 m, Strefa bezpieczeństwa: 4,30 m x 4,50 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Wioślarz – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,20 m x 0,95 m, Strefa bezpieczeństwa: 3,90 m x 4,50 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Wyciąg górny – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 0,70 m x 1,15 m, Strefa bezpieczeństwa: 3,70 m x 4,00 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Motyl – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,40 m x 1,10 m, Strefa bezpieczeństwa: 4,40 m x 4,10 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
  • Podciąg nóg – 1 szt. - urządzenie wolnostojące. Dane techniczne: Wymiary urządzenia: 1,25 m x 0,95 m, Strefa bezpieczeństwa: 3,95 m x 4,50 m. Zastosowane materiały: Główne elementy stalowe wykonane z rur o przekroju min. 110 mm i grubości ścianki min. 3 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane farbą odporną na warunki atmosferyczne. Elementy ruchome ograniczone elementami pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie montowane do słupów posadowionych min. 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie.
2) Montaż nawierzchni: Nawierzchnia zielona i piaskowa – pod urządzeniami placu zabaw nawierzchnia piaskowa zgodna z wymogami normy PN-EN 1177, piasek kopalniany lub wiślany z ziaren mineralnych. Wielkość ziaren od 0,06 mm do 2 mm. W pozostałej części nawierzchnia trawiasta.

3) Montaż ogrodzenia: Ogrodzenie z siatki powlekanej o wysokości 1,00 m w rozstawie co 2,50 m na słupkach stalowych osadzonych w stopach betonowych z cokołem prefabrykowanym. Furtka stalowa o wysokości 1,00 m.

4) Pozostałe roboty:
a) usunięcie zbędnej zieleni i inne zbędne elementy obecnego zagospodarowania,
b) niwelacja terenu.

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek spełnią wykonawcy, posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.
• w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na budowie placu zabaw, montażu urządzeń siłowni zewnętrznych lub budowie Otwartych Stref Aktywności o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto (w jednym zamówieniu) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
• wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji. Zamawiający wymaga aby osoba ta posiadała co najmniej 2-letnie uprawnienia w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia Wykonawcy składanego na postawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzonego wg Załącznika nr 2 do SIWZ. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na budowie placu zabaw, montażu urządzeń siłowni zewnętrznych lub budowie Otwartych Stref Aktywności o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto (w jednym zamówieniu) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiana terminu wykonania umowy w następujących przypadkach: a) okres rozstrzygnięcia postępowania – odwołania, b) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w stosownym dokumencie i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego, c) działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, e) konieczność wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego, f) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, h) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp. i) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, j) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., k) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, l) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i termin zakończenia robót, ł) konieczność wykonania dokumentacji zamiennej, m) wystąpienie opóźnienia w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót, n) zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, o) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu umowy: a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, c) rezygnacja z części robót lub zmiana ich ilości. 3) zmiany osobowe: zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w SIWZ zamówienia w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w SIWZ. 4) inne zmiany: a) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) zmiana nazwy zadania, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzone warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Treść ogłoszenia (8117kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (663kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty (385kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ - oświdczenie art. 25a (431kB) pdf
Załącznik nr 3 do SIWZ - informacja o grupie kapitałowej (272kB) pdf
Załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz robót (384kB) pdf
Załącznik nr 5 do SIWZ - projekt umowy (514kB) pdf
Załącznik nr 1 do umowy (189kB) pdf
Załącznik nr 2 do umowy (189kB) pdf
Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz osób i podmiotów (231kB) pdf
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Jeżewo (7941kB) pdf
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Laskowice (7942kB) pdf
Przedmiar Jeżewo (778kB) pdf
Przedmiar Laskowice (679kB) pdf
Projekt budowlany Jeżewo (9624kB) zip
Projekt budowlany Laskowice (8532kB) zip

----------------------------------------------------------------------------------
>>INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT<< (305kB) pdf

>>INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY<< (660kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Joanna Barwik
Opublikował: Emil Brzozowski (19 czerwca 2018, 14:55:06)

Ostatnia zmiana: Emil Brzozowski (30 lipca 2018, 10:58:26)
Zmieniono: Dodanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 787