zamówienie na:

„Wykonanie zabudowy samochodu ratownictwa technicznego typu Volkswagen T4 dla potrzeb jednostki OSP”

zamawiający: Urząd Gminy Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: do 60.000 euro
termin składania ofert: 10 maja 2007
wynik postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Urząd Gminy w Jeżewie informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: \"ABOT\" Spółka z o.o. ul. Lubelska 43 A 10-410 Olsztyn Złożona przez wybraną firmę oferta zawiera najkorzystniejszą cenę przy zachowaniu wymagań określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z.  





OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 60 tys. EURO

1. Pełna nazwa zamawiającego:

Urząd Gminy w Jeżewie,
ul. Świecka 12,
86-131 Jeżewo

tel. (052) 3318025, 3318077, 3318451
faks 0-52 3318068
e-mail: ugjezewo@ug-jezewo.lo.pl

2. Ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Wykonanie zabudowy samochodu ratownictwa technicznego
typu Volkswagen T4 dla potrzeb jednostki OSP”

CPV - 34144200-0, 34144210-3, 34210000-2

3. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia do dnia 10 czerwca 2007 r.

4. Zamawiający oczekuje minimum 2 letniego okresu gwarancyjnego.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.

8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
- spełniają wymagania określone art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- nie zostaną wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych
- posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. minimum 5 usług tzn. polegających na wykonaniu zabudowy samochodu ratownictwa technicznego dla potrzeb OSP o wartości nie mniejszej jak 30 tys. zł. każda.

Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianym wykonawcom przez Zamawiającego oferta powinna zawierać dokumenty wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, t.j.:

1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnione do reprezentowania oferenta Formularz ofertowy.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4. Podpisany i opieczętowany projekt Umowy.

5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

7. Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością.Kalkulacja cenowa.

9. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Urzędu Gminy Jeżewo: www.bip.ug-jezewo.lo.pl. Specyfikację można również odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym w siedzibie Urzędu Gminy Jeżewo, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo.

10. Ze strony Zamawiającego pracownikami uprawnionym do kontaktowania się z wykonawcami są:
Jerzy Lemańczyk tel. 0-52 3318025, 3318077, 3318451 i Roman Zagórski tel. 0-52 3318025, 3318077, 3318451.

11. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego. Koperta powinna być zaadresowana do siedziby zamawiającego:
Urząd Gminy Jeżewo, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo oraz powinna być oznakowana następująco: Oferta (zamienna, względnie wycofanie oferty) na przetarg nieograniczony na „Wykonanie zabudowy samochodu ratownictwa technicznego”. „Nie otwierać przed dniem 10 maja 2007 r.”

12. Termin składania ofert upływa dnia 10 maja 2007 r. o godz. 10.00.

13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 maja 2007 r. o godz.1015 w siedzibie zamawiającego - sala posiedzeń (pok. nr 13).

14. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100 %


Wójt Gminy Jeżewo

Mieczysław Pikuła

Treść ogłoszenia (42kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (75kB) pdf
Załącznik nr 1 (28kB) pdf
Załącznik nr 2 (35kB) pdf
Załącznik nr 3 - umowa (45kB) pdf
Załącznik nr 4 (21kB) pdf
Załącznik nr 5 (19kB) pdf

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (30 kwietnia 2007, 20:18:38)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (11 lipca 2007, 10:23:37)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1193