Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2009 |
|
|
zamówienie na: |
Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Czersk Świecki, Buczek, Skrzynki, Krąplewice wraz ze stacją uzdatniania wody oraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat |
zamawiający: | Gmina Jeżewo |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | PN-07-10-09 |
wartość: | poniżej progów określonych art. 11 ust 8 PZP |
termin składania ofert: | 30 listopada 2009 09:00 |
przyczyna unieważnienia: | Zgodnie z zapisem art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający – Gmina Jeżewo unieważnia postępowanie przetargowe, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
Jeżewo, 2009-10-19
PN-07-10-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: „Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Czersk Świecki, Buczek, Skrzynki, Krąplewice wraz ze stacją uzdatniania wody”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul.Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym. Zamawiający w oparciu o art. 42 ust.2 Pzp określił cenę egzemplarza SIWZ na 160,00 zł.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
W zakres zadania wchodzi:
1) Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w miejscowości Czersk Świecki
a) roboty sieciowe
b) montaż hydrantów
c) wykonanie przycisków;
d) roboty drogowe wraz z odwodnieniami;
e) roboty ziemne.
2) Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w miejscowościach Krąplewice, Buczek, Skrzynki
a)roboty sieciowe
b)montaż hydrantów
c) wykonanie przycisków
d) roboty drogowe wraz z odwodnieniami
e) roboty ziemne
3) Wykonanie stacji uzdatniania wody (SUW) w miejscowości Czersk Świecki
a) budynek SUW o konstrukcji kontenerowej
b) wykonanie instalacji technologicznej w budynku stacji,
c) wykonanie instalacji technologicznej zewnętrznej ze zbiornikiem retencyjnym;
d) uzbrojenie odwiertu;
e) wykonanie studni kanalizacyjnej;
f) ułożenie rurociągu kanalizacyjnego
g) ogrodzenie i zagospodarowanie terenu
h) wykonanie instalacji elektrycznej
4) Koszt wejścia w pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej.
5) Organizacja i zagospodarowanie placu budowy.
6) Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.
7) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
8) Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sieci w 4 egz. + 1 na nośniku elektronicznym.
9) Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem.
10)Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.
11)Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2000 r. Nr 71, poz. 838 z późniejszymi zmianami).
12)Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
Główny przedmiot - 45231300-8
Dodatkowe przedmioty - 45232430-5
- 45232100-3
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 30.06.2010 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
a)zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (11.2004 - 10.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (przez co należy rozumieć budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami o wartości minimum 1.500.000 każda), potwierdzone referencjami - dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,
b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie kierowania budową sieci sanitarnych,
- kierownika robót z uprawnieniami o specjalności drogowej,
- kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych,
- personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy oraz montażu instalacji i sieci sanitarnych, robót ogólnobudowlanych, robót drogowych, montażu instalacji elektrycznych.
Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
c)dysponują sprzętem technicznym i narzędziami niezbędnymi do wykonania zadania;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych (słownie: jeden milion złotych)
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 40 000,00 zł słownie: czterdzieści tysięcy złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
CENA: 100
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-11-09 do godz. 09:00 w siedzibie zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-11-09, o godz. 09:15 w siedzibie zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 365126 z dnia 19-10-2009 r.
Wójt
Mieczysław Pikuła
Mieczysław Pikuła
Jeżewo, 2009-10-21
PN-07-10-09
Uczestnicy postępowania przetargowego
Zamawiający Gmina Jeżewo dokonał zmian w zapisach dotyczących postepowania przetargowego na zadanie pod nazwą „Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Czersk Świecki, Buczek, Skrzynki, Krąplewice wraz ze stacją uzdatniania wody oraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat”.
W zwiazku ze zmiana sposobu finansowania zadania, co za soba pociągnęło wprowadzenie zmian w zakresie zadania t.j. wprowadzenie zapisów dotyczących usługi bankowej polegającej na wykupie wierzytelności Zamawiający zmienił treść ogłoszenia i SIWZ.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.10.2009 r. pod numerem 184505-2009.
Jeżewo, 2009-10-21
PN-07-10-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU /po zmianie/
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: „Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Czersk Świecki, Buczek, Skrzynki, Krąplewice wraz ze stacją uzdatniania wody oraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul.Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym. Zamawiający w oparciu o art. 42 ust.2 Pzp określił cenę egzemplarza SIWZ na 160,00 zł.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
W zakres zadania wchodzi:
1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czersk Świecki
a) roboty sieciowe
b) montaż hydrantów
c) wykonanie przycisków;
d) roboty drogowe wraz z odwodnieniami;
e) roboty ziemne.
2) Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Krąplewice, Buczek, Skrzynki
a)roboty sieciowe
b)montaż hydrantów
c) wykonanie przycisków
d) roboty drogowe wraz z odwodnieniami
e) roboty ziemne
3) Wykonanie stacji uzdatniania wody (SUW) w miejscowości Czersk Świecki
a) budynek SUW o konstrukcji kontenerowej
b) wykonanie instalacji technologicznej w budynku stacji,
c) wykonanie instalacji technologicznej zewnętrznej ze zbiornikiem retencyjnym;
d) uzbrojenie odwiertu;
e) wykonanie studni kanalizacyjnej;
f) ułożenie rurociągu kanalizacyjnego
g) ogrodzenie i zagospodarowanie terenu
h) wykonanie instalacji elektrycznej
4) Koszt wejścia w pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej.
5) Organizacja i zagospodarowanie placu budowy.
6) Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.
7) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
8) Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sieci w 4 egz. + 1 na nośniku elektronicznym.
9) Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem.
10)Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.
11)Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2000 r. Nr 71, poz. 838 z późniejszymi zmianami).
12)Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót.
Ponadto zadanie obejmuje usługę bankową w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych.
Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT.
Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że:
1) podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym,
2) wykupem wierzytelności będą objęte faktury za wykonane roboty budowlane,
3) rozpoczęcie spłaty kapitału wynikającego z faktury nastąpi w terminie miesiąca od daty zatwierdzenia faktury przez Zamawiajacego;
4) całkowity wykup wierzytelności będzie dokonany przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót i po uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie,
5) spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych,
6) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy,
7) Zamawiający przewiduje karencję w spłacie rat kapitałowych do 31.07.2010 r.,
8) zmiana harmonogramu związana ze wcześniejszą spłatą wierzytelności nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank,
9) w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
Główny przedmiot - 45231300-8
Dodatkowe przedmioty - 45232430-5
- 45232100-3
- 66100000-1
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 30.06.2010 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
a)zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (11.2004 - 10.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (przez co należy rozumieć budowę sieci wodociągowej o wartości minimum 1.500.000 każda), potwierdzone referencjami - dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,
b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie kierowania budową sieci sanitarnych,
- kierownika robót z uprawnieniami o specjalności drogowej,
- kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych,
- personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy oraz montażu instalacji i sieci sanitarnych, robót ogólnobudowlanych, robót drogowych, montażu instalacji elektrycznych.
Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
c)dysponują sprzętem technicznym i narzędziami niezbędnymi do wykonania zadania;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych)
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 40 000,00 zł słownie: czterdzieści tysięcy złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
CENA 100
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-11-30 do godz. 09:00 w siedzibie zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-11-30, o godz. 09:15 w siedzibie zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 365126 z dnia 19-10-2009 r.
Wójt
Mieczysław Pikuła
Mieczysław Pikuła
Informacja o zmianach (38kB)
Informacja nr 2 o zmianach (43kB)
Informacja nr 3 o zmianach (39kB)
INFORMACJA DLA WYKONAWCóW (41kB)
Treść ogłoszenia (53kB)
Informacja nr 2 o zmianach (43kB)
Informacja nr 3 o zmianach (39kB)
INFORMACJA DLA WYKONAWCóW (41kB)
Treść ogłoszenia - Obowiązujące - 21.10.2009r. (56kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (351kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Obowiązująca - 21.10.2009r. (389kB)
Przedmiary (2270kB)
Przedmiary - wersja w wyższej rozdzielczości (4276kB)
Projekt budowlany - Stacja Uzdatniania Wody (850kB)
Projekt SUW - konstrukcje (2113kB)
Projekt SUW - zasilanie elektryczne zewnętrzne (1561kB)
Projekt SUW - wod-kan oraz technologia (1363kB)
Projekt SUW - Rozdzielnica i instalacje (2503kB)
Projekt budowlany - Czersk Świecki
Projekt budowlany - Krąplewice, Buczek, Skrzynki
Specyfikacje techniczne (251kB)
Pytania i odpowiedzi:
Pytanie nr 1 wraz z odpowiedzią (42kB)
Pytanie nr 2 wraz z odpowiedzią (62kB)
Pytanie nr 3 wraz z odpowiedzią (41kB)
Pytania nr 4 wraz z odpowiedziami (72kB)
Pytania nr 5 wraz z odpowiedziami (62kB)
U n i e w a ż n i e n i e
metryczka
Opublikował: Maciej Pikuła (19 października 2009, 15:21:39)
Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (4 stycznia 2010, 14:24:05)
Zmieniono: rozstrzygnięcie - UNIEWAżNIENIE
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1955