zamówienie na:

Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna szkoła na terenie Szkoły Podstawowej w Krąplewicach

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: PN-03-07-10
wartość: poniżej progu
termin składania ofert: 27 lipca 2010  09:00
wynik postępowania: Nazwa wybranego wykonawcy (firma), adres wykonawcy „NOVUM” WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW Sławomir Chmieliński, GROM 36, 12-130 PASYM  





PN-03-07-10
Jeżewo, 2010-07-09


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna szkoła na terenie Szkoły Podstawowej w Krąplewicach

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z póżn..zm) Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul.Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
W zakres zadania wchodzi:
1) wykonanie mapy zasadniczej do projektowania oraz dokumentacji projektowej w zakresie pozwalającym na zgłoszenie robót budowlanych wraz ze zgłoszeniem tych robót w Starostwie Powiatowym w Świeciu, pozwalającym na ich realizacje zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),

Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. (Dz.U. 2009 r. Nr 110 poz. 915) w sprawie form i zakresu wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I – III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkól muzycznych I stopnia, w szczególności w zakresie:
-sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na placach zabaw tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane,
- oraz wymiarów i rodzaju nawierzchni na której zostanie ten sprzęt zainstalowany.
Dokumentacja projektowa powinna uwzględnić: zagospodarowanie terenu placu zabaw i umiejscowienie urządzeń zabawowych wskazanych w niniejszym programie, uzgodnione z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Krąplewicach Panią Barbarą Siba. Teren placu zabaw przedstawiony jest w załączniku i obejmuje teren o szerokości 15 metrów i długości 16 metrów.
2) dostawa urządzeń i elementów wchodzących w skład stanowisk placu zabaw. Zamawiający wymaga aby wartość urządzeń i elementów wchodzących w skład placu zabaw stanowiła więcej jak 30 % ceny oferty złożonej przez Wykonawcę.
3) montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład stanowisk placu zabaw i jego uruchomienie,
4) przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania obiektu wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź też certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji.

ponadto w zakres zadania wchodzi:

1) Organizacja i zagospodarowanie placu budowy.
2) Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb.
3) Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.
4) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
5) Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem.
6) Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.
7) Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych – Dz. U. z 2000r. Nr 71, poz. 838 z późniejszymi zmianami).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych –
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw;
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI.Termin wykonania zamówienia: 15.10.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają wiedzę i doświadczenie;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania,
5) wartość urządzeń i elementów wchodzących w skład placu zabaw stanowić będzie więcej jak 30 % ceny oferty złożonej przez Wykonawcę.

2. Zamawiający dokona ustalenia, czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu:
· w zakresie warunku dotyczącego „posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności” wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego na załączniku do SIWZ;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty ww. oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
· w zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” wykonawca wykaże że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na budowie wraz z wyposażeniem placu zabaw o wartości nie mniejszej jak 100 000,00 złotych i 2 zadania polegające na wyposażeniu placów zabaw o wartości nie mniejszej jak 50 000,00 złotych (każde).
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
· w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) tj. co najmniej kierownika budowy z uprawnieniami do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w branży konstrukcyjno-budowlanej.
Kadra kierowania budową musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik robót/budowy i wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na załączniku do SIWZ i oświadczeniu że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawowymi.
· w zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej lub innym dokumentem potwierdzający,m że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 150 000,00 złotych.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o załączoną do oferty polisę ubezpieczenia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· w zakresie wymogu zawartego w pkt. 4.1.5). („wartość urządzeń i elementów wchodzących w skład placu zabaw stanowić będzie więcej jak 30 % ceny oferty złożonej przez Wykonawcę”) Wykonawca wykaże, że wartość urządzeń i elementów wchodzących w skład placu zabaw objętego niniejszym zamówieniem wynosi ponad 30% wartości złożonej oferty.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o zawarte w druku oferty (pkt. 2) tabelaryczne zestawienie cen poszczególnych elementów zadania.

3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 2 ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawarta w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.

5. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu na składanie ofert:
1) nie wyrządził szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie
2) w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
3) nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4) nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego
5) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

Ocena spełnienia warunku nastąpi nas podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.
- w zakresie pkt 1 i 4 – 5 na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika do SIWZ,
- w zakresie pkt 2 na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
- w zakresie pkt. 3 na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł.
słownie : trzy tysięcy złotych.

IX.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryterium Waga (pkt) Cena 70 Okres gwarancji na roboty budowlane 15 Okres gwarancji na wyposażenie placu zabaw 15 100


X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 27.07.2010 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 27.07.2010 r. , o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 203522-2010 dnia 09-07-2010 r.


Ogłoszenie (72kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (311kB) pdf
Załącznik nr 1 (540kB) pdf
Załącznik nr 1, c.d. - mapa (1118kB) jpg






>> PYTANIA I ODPOWIEDZI <<

Pytanie nr 1 wraz z odpowiedzią (45kB) pdf

>>ROZSTRZYGNIĘCIE<<
Rozstrzygnięcie (45kB) pdf

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (9 lipca 2010, 14:44:06)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (6 sierpnia 2010, 14:41:58)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1845