zamówienie na:

Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 200 000 litrów

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: PN-04-08-10
wartość: poniżej progu
termin składania ofert: 17 sierpnia 2010  09:00
wynik postępowania: Nazwa wybranego wykonawcy (firma), adres wykonawcy „TRANS-KOL PALIWA” Sp. z o.o. ul. Toruńska 186 62-600 KOŁO BAZA PALIW – PIOTRKÓW KUJAWSKI ul. Dworcowa 39 88-230 Piotrków Kujawski 





PN-04-08-10
Jeżewo, 2010-08-06


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 200 000 litrów

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z póżn..zm) Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 200 000 litrów do Urzędu Gminy i jednostek samorządowych na terenie gminy Jeżewo. Dostawy będą następować w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Olej opałowy lekki w ilości 200 000 litrów. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest maksymalna ilością szacunkowa i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy lub wyłączenia obiektu z eksploatacji (np. remont). W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego (telefonicznie). zapotrzebowania na dostawę oleju opałowego. Dostawy następować będą środkami transportu Wykonawcy, zaopatrzonymi w urządzenia pomiarowe posiadające ważne cechy legalizacyjne zapewniające dokładny pomiar ilości wydanego oleju opałowego. Do odbioru oleju opałowego upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez kierowników poszczególnych placówek / obiektów.
W ubiegłych sezonach przybliżone wielkości jednorazowych dostaw do poszczególnych obiektów wynosiły:
- Urząd Gminy w Jeżewie - 1500 - 2000 l;
- Zespół Szkół w Jeżewie - 5000 - 7000 l;
- Gimnazjum w Laskowicach - 3000 - 5000 l;
- Szkoła Podstawowa w Laskowicach - 3000 -5000 l;
- Szkoła Podstawowa w Czersku Świeckim - 3000 - 4000 l;
- Dom Nauczyciela w Jeżewie - 2000 - 2500 l;
- Hala sportowa w Jeżewie - 3000 - 5000 l;
- Szkoła Podstawowa w Krąplewicach - 2000 - 5000 l.

Określenie przedmiotu zamówienia wg. CPV
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych – 09135100-5 - olej opałowy.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia: 01.10.2010 r. -30.09.2011 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadaja wiedzę i doświadczenie;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania,

2. Zamawiający dokona ustalenia, czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia w oparciu o następujące wymagania:
· w zakresie warunku dotyczącego „posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności” wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego na załączniku do SIWZ oraz aktualna koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami w zakresie objętym zamówieniem;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty ww. oświadczenia i aktualnej koncesji. Koncesja swoją ważnością musi obejmować okres realizacji zadania.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
· w zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 umowy dotyczące dostaw oleju opałowego na kwotę nie mniejszą jak 300 000,00 zł (każda).
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw oleju opałowego w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
· w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym” Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;
· w zakresie warunku „dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;
· w zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykaże się opłaconą polisą ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej lub innym dokumentem potwierdzającym że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o załączoną do oferty opłaconej polisę ubezpieczenia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 2, ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawarta w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.

5. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu na składanie ofert:
1) nie wyrządził szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie
2) w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
3) nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4) nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego
5) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.
- w zakresie pkt 1 i 4 – 5 na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika do SIWZ,
- w zakresie pkt 2 na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
- w zakresie pkt. 3 na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł.
słownie : trzy tysięcy złotych.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium: Waga
CENA: 100

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 17.08.2010 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 17.08.2010 r., o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 242852 - 2010 z dnia 09.08.2010 r.


Mieczysław Pikuła
____________________________________
Kierownik Zamawiającego

Treść ogłoszenia (69kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (209kB) pdf


>> zawiadomienie o wyborze (48kB) pdf <<

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (9 sierpnia 2010, 13:04:02)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (24 sierpnia 2010, 13:34:20)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 832