zamówienie na:

Remont – przebudowa drogi gminnej nr 030613 C Taszewskie Pole – Ciemniki II etap o długości 650 mb

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: PN-05-09-10
wartość: poniżej 4.845.000 euro
termin składania ofert: 12 października 2010  09:00
wynik postępowania: Nazwa wybranego wykonawcy (firma), adres wykonawcy Firma Handlowo-Usługowa „KIC-TRANS” Piotr Różycki ul. Broniewskiego 4 86-140 Drzycim 





Jeżewo, 27.09.2010 r.
PN-05-09-10


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: „Remont – przebudowa drogi gminnej nr 030613 C Taszewskie Pole – Ciemniki II etap o długości 650 mb”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póżn..zm) Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul.Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
W zakres zadania wchodzą:
1) roboty ziemne,
2) wykonanie podbudowy o grubości 15 cm z kamienia łamanego;
3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm (warstwa wiążąca)
4) powierzchniowe utrwalenie (warstwa ścieralna) nawierzchni drogowych masą bitumiczną o grubości 3 cm;
5) wykonanie nawierzchni pobocza.

Ponadto w zakres zadania wchodzi:
1) Koszt wejścia w pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej.
2) Organizacja i zagospodarowanie placu budowy.
3) Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłaty).
4) Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb.
5) Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.
6) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
7) Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sieci w 3 egz. + 1 na nośniku elektronicznym.
8) Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem.
9) Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.
10) Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych – Dz. U. z 2000r. Nr 71, poz. 838 z późniejszymi zmianami).
11) Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Szczegółowy zakres prac obejmuje SIWZ

Wspólny Słownik Zamówień: 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia: 29.10.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:
1) w zakresie warunku dotyczącego „posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności” wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego na załączniku do SIWZ;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty ww. oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
2) w zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” wykonawca wykaże że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie lub modernizacji dróg o długości minimalnej 500 mb każda;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3) w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;
4) w zakresie warunku „dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) tj. co najmniej: kierownika budowy z uprawnieniami do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót drogowych Kadra kierowania budową musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik robót/budowy i wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na załączniku do SIWZ i oświadczeniu że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawowymi.
5) w zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;

3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 2 ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawarta w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.

5. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu na składanie ofert:
1) nie wyrządził szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie
2) w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
3) nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4) nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego
5) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

Ocena spełnienia warunku nastąpi nas podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.
- w zakresie pkt 1 i 4 – 5 na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika do SIWZ,
- w zakresie pkt 2 na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
- w zakresie pkt. 3 na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł słownie: cztery tysięcy złotych.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium     Waga
CENA                            100

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12-10-2010 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 12-10-2010 r. o godz. 09:15 w siedzibie zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.



XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 307978-2010 dnia 27-09-2010 r.

Kierownik Zamawiającego
Wójt
Mieczysław Pikuła

Treść ogłoszenia (69kB) pdf
SIWZ (288kB) pdf
Projekt budowlany (3084kB) rar
Specyfikacje techniczne (314kB) rar
Przedmiar (288kB) pdf

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
Treść zawiadomienia (71kB) pdf


metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (27 września 2010, 15:15:31)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (15 października 2010, 09:50:38)
Zmieniono: Rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 853