zamówienie na:

Przebudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie chodnika w miejscowości Laskowice Pomorskie - etap I od km 0+611 do km 1+247

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: PN-07-11-10
wartość: poniżej 4.845.000 euro
termin składania ofert: 17 listopada 2010  09:00
wynik postępowania: TRADE COMPANY „DELTA” Sp. z o.o. ul. Budowlanych 3 86-300 Grudziądz 




                                                                                        Jeżewo, 2010-11-03
PN-07-11-10
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą:  „Przebudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie chodnika w miejscowości Laskowice Pomorskie - etap I od km 0+611 do km 1+247”
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póżn.zm). Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania        o udzielenie zamówienia publicznego. Przetarg prowadzony jest w imieniu i na  rzecz Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego
 
I.  Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
 
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
W zakres zadania wchodzi:
-       wykonanie koryta w miejscu projektowanego chodnika, zjazdów i placu postojowego,
-       wykonanie warstwy odcinającej z piasku (na całym odcinku),
-       wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
 (zjazdy i plac postojowy),
-       wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem (chodnik),
-       ustawienie krawężników  betonowych przy krawędzi zjazdów i placu postojowego,
-       ustawienie obrzeży betonowych,
-       wykonanie ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej,
-       wykonanie nawierzchni chodnika, zjazdów i placu postojowego z betonowej kostki
-       brukowej,
-       ułożenie przepustów pod zjazdami,
-       odwodnienie chodnika do projektowanych rowów trójkątnych i trapezowych,
-       przebudowa linii telekomunikacyjnej.
ponadto w zakres zadania wchodzi:
1)           Koszt wejścia w pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej.
2)           Organizacja i zagospodarowanie placu budowy.
3)           Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłaty).
4)           Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb.
5)           Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.
6)           Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
7)           Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sieci w 3 egz. + 1 na nośniku elektronicznym.
8)           Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem.
9)           Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.
10)      Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych – Dz. U. z 2000r. Nr 71, poz. 838 z późniejszymi zmianami).
11)      Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót.
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
 
Główny przedmiot : 45233253-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych.                                                       

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI.       Termin wykonania zamówienia: 30.11.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1.      O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)      posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
4)      dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5)      sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 
2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:
·         w zakresie warunku dotyczącego „posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności” wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty ww. oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
·         w zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” wykonawca wykaże że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
-       2 roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie chodników o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 800 m2 każda;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
·         w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym” Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;
·         w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U.  z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.           o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) tj. co najmniej:
-       kierownika budowy z uprawnieniami do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót drogowych
Kadra kierowania budową musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik robót/budowy i wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na załączniku do SIWZ i oświadczeniu że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami  ustawowymi. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
·          w zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;
 
3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 
4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 2 ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawarta w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.
 
5. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu na składanie ofert:
1)   nie wyrządził szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie
2)   w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
3)   nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4)   nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego
5)   sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
 
Ocena spełnienia warunku nastąpi nas podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.
-        w zakresie pkt 1 i 4 – 5 na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia              29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika do SIWZ,
-        w  zakresie pkt 2 na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
-        w zakresie pkt. 3 na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
 
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium          Waga  
CENA                           100    
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-11-17 do godz. 09:00 w siedzibie zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-11-17, o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13
 
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.
                       
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty                         z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 355082 – 2010 z dnia 03.11.2010 r.
 
 
  Wójt
Mieczysław Pikuła
____________________________________
Kierownik Zamawiającego

Załączniki:

Treść ogłoszenia (72kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (296kB) pdf
Przedmiar robót (68kB) pdf
Projekty techniczne (4315kB) zip
Specyfikacje techniczne (1346kB) zip

Przekrój konstrukcyjny pod przepust pod zjazdem (117kB) pdf
Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych (57kB) pdf
 
>>PYTANIA I ODPOWIEDZI<<<
Pyatnia nr 1 i nr 2 wraz z odpowiedziami (40kB) pdf

>> ZAWIADOMIENIE O WYBORZE (57kB) pdf <<
 

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (3 listopada 2010, 13:18:46)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (22 listopada 2010, 15:17:15)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1081