Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2011 |
zamówienie na: |
Obsługa bankowa budżetu Gminy Jeżewo oraz gminnych jednostek organizacyjnych |
zamawiający: | Gmina Jeżewo |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | UG.271.2.2011 |
wartość: | poniżej 193.000 euro |
termin składania ofert: | 24 czerwca 2011 09:00 |
wynik postępowania: | 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: BANK SPÓŁDZIELCZY W NOWEM N/WISŁĄ ul. Bydgoska 12 86-170 Nowe |
Jeżewo,
14.06.2011 r.
UG.271.2.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dotyczy: postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na zadanie: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Jeżewo oraz gminnych
jednostek organizacyjnych”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1
Prawa zamówień publicznych (t. j. ustawa z dnia 29 stycznia
2004 roku Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póżn..zm) Gmina Jeżewo
zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia objęta jest Gmina Jeżewo i jej jednostki organizacyjne tj.:
a) Urząd Gminy w Jeżewie,
b) Jednostka Budżetowa Oświata i Wychowanie w Jeżewie
c) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeżewie,
d) Gminna Biblioteka Publiczna w Jeżewie
e) Gminny Ośrodek Kultury w Jeżewie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego bieżącego i pomocniczych.
2) Prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie elektronicznym.
3) Przyjmowanie wpłat gotówkowych.
4) Dokonywanie wypłat gotówkowych.
5) Możliwość udzielania zamawiającemu w
każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie
przejściowego deficytu budżetowego do wysokości określonej corocznie w uchwale
budżetowej. Na rok 2011 jest to kwota 1.500.000 zł. Oprocentowanie kredytu
powinno być oparte na stawce WIBOR 1 M. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty
wykorzystanego kredytu. Wysokość oprocentowania kredytu stanowić będzie
sumę stawki WIBOR 1 M i stałej marży
podanej przez Wykonawcę w ofercie.
6) Lokowanie środków finansowych znajdujących
się na rachunku bieżącym na koniec dnia, w tym lokaty typu „OVERNIGHT”.
7) Dokonywanie 3 dniowej lokaty weekendowej z rachunku bieżacego Gminy.
8) Bezpłatne wdrożenie systemu elektronicznej
obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla
rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji
aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu
oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku
będzie miał zapewnione w szczególności:
- uzyskanie w czasie rzeczywistym wiadomości
o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach
pomocniczych,,
- składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków,
- uzyskanie raportów o zrealizowanych operacjach,
- generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu,
- umożliwienie użytkownikom dysponowania podpisem elektronicznym służącym jedynie do czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej,
- zapewnienia wsparcia informatycznego w razie awarii programu.
Zamawiający dopuszcza pobieranie przez Wykonawcę opłat za czytniki i karty.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za:
- instalację oraz korzystanie z systemu bankowości elektronicznej;
-
sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów
bankowych w formie papierowej oraz
na żądanie w formie pliku elektronicznego w ramach systemu elektronicznej obsługi rachunków
bankowych (możliwość dołączenia do wyciągów bankowych dokumentów źródłowych
bądź innych dokumentów potwierdzających operacje przeprowadzone na rachunkach
bankowych;
-
wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych;
- zmianę kart wzorów podpisów;
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od salda
niewykorzystanej części kredytu.
5. Odsetki do środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych będą dopisywane do sald rachunków w okresach kwartalnych
6. Zamawiający zastrzega możliwość:
- wystąpienia o kredyt do innego banku,
- dowolnego wyboru podmiotów do lokowania wolnych środków,
7. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zdeklarowanych w ofercie.
Informacje dodatkowe:
1. Realizacja poleceń przelewów w dniu złożenia zlecenia płatniczego. Zlecenia mogą być składane w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00;
2. Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy w wskutek nieterminowej lub nie prawidłowej realizacji zlecenia płatniczego;
3. Możliwość prowadzenia operacji bankowych w dniu 24 grudnia każdego roku i ostatnim dniu roboczym roku kalendarzowego minimum do godziny 11:00;
4. Bank ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nienależytego zabezpieczenia systemu bankowości elektronicznej przed działaniami osób nieupoważnionych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Szczegółowy zakres zadania obejmuje SIWZ
Wspólny Słownik Zamówień: 66110000-4 – usługi bankowe
66113000-5 - usługi udzielania kredytu
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia : od 01.07.2011 r. do 30.06.2016 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Dla potwierdzenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu:
· w zakresie
warunku dotyczącego „posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności” Wykonawca
przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz wykaże, że posiada
uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej (Wykonawca powinien posiadać
zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie czynności bankowych na
terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia lub
inne dokumenty potwierdzające zezwolenie na prowadzenie czynności bankowych na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem
zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe
(Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z
późniejszymi zmianami),
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww.
dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony
warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej oraz złoży oświadczenie o spełnieniu
warunków określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie
wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności
wezwania do uzupełnienia dokumentu.
·
w
zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” Wykonawca
przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone
na załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia warunku
nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie
spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone
na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia
spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po
wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
·
w zakresie warunku
„dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym” Wykonawca przedstawi
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz wykaże, że posiada
swoją placówkę (punkt kasowy, ekspozyturę, filię lub oddział) w miejscowości
Jeżewo lub założy taką placówkę na terenie miejscowości Jeżewo w terminie do
01.08.2011 r.. Placówka będzie funkcjonować przez cały okres obowiązywania
umowy.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na
podstawie załączonego do oferty ww.
oświadczenia i oświadczenia dotyczącego placówki, zamieszczonego w druku
oferty. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa oświadczenie o
spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ i oświadczenie w druku oferty.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności
wezwania do uzupełnienia dokumentu.
·
w zakresie warunku
„dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Wykonawca przedstawi
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ Zamawiający nie
precyzuje dodatkowych wymagań.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
· w
zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej wykonanie
przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie
spełniania warunku Wykonawca składa polisę a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i oświadczenie o spełnieniu warunków
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w
wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia
dokumentu.
3.
Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki
udziału w postępowaniu o
których mowa w
art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia te warunki, gdy
wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od
charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki
udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 2, ani nie udowodni, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy
Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawarta
w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.
5. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy
ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do
wykluczenia z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dokona
oceny spełnienia warunku jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później
niż w dniu upływu terminu na składanie ofert:
1) nie wyrządził
szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem
postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie
2) w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub
nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości
zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie
przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
3) nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy
uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu.
4) nie był i nie jest prawomocnie skazany za
przestępstwo popełnione związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę
zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo
udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
5) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o
zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności
podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
6. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.
-
w
zakresie pkt 1 i 4 – 5 na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika do SIWZ,
-
w zakresie pkt 2 na podstawie aktualnego odpisu
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
-
w zakresie pkt. 3 na
podstawie aktualnego
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku podmiotów zagranicznych uczestniczących
w postępowaniu ocena
spełnienia warunku określonego w pkt. 5
nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów
potwierdzających, że:
1)
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2) nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający
że nie zalega z uiszczaniem
podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3) nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, e nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8.
Nie
wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po
wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
1) Cena - opłata za prowadzenie rachunku bankowego – waga kryterium: 65%;
2) Oprocentowanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym –waga kryterium: 20%;
3) Opłata za przelew zewnętrzny – waga kryterium: 5%;
4) Opłata za przelew wewnętrzny – waga kryterium: 5%;
5) Opłata bankowa za dokonywanie operacji bankowych (uznaniowych i obciążeniowych) – waga kryterium: 5%;
Sposób obliczania wartości punktowej:
1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. od każdego członka Komisji Przetargowej.
2) Punkty zostaną obliczone wg wzorów:
C = C1 + C2 + C3 + C4 + C5
C1 = minimalna cena - opłata za prowadzenie rachunku bankowego/cena- opłata za prowadzenie rachunku bankowego badanej oferty x 100 x 65 %
C2 = minimalne oprocentowanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym/ oprocentowanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym badanej oferty x 100 x 20 %
C3 = minimalna opłata za przelew zewnętrzny/opłata za przelew zewnętrzny badanej oferty x 100 x 5 %
C4 = minimalna opłata za przelew wewnętrzny/opłata za przelew wewnętrzny badanej oferty x 100 x 5 %
C5 = minimalna opłata bankowa za dokonywanie operacji bankowych/opłata bankowa za dokonywanie operacji bankowych badanej oferty x 100 x 5 %
gdzie:
100 – wskaźnik stały;
65%; 20%; 5%; - procentowe znaczenie kryteriów oceny.
3) W przypadku, gdy cena bądź wartość jednostkowa kryterium w badanej ofercie będzie wynosiła 0,00 to dla celów obliczeniowych zostanie przyjęta wartość 0,01.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: do dnia 24.06.2011r., godz. 09:00, siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 24.06.2011r., godz. 09:15, w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 156774 - 2011 z dnia 14.06.2011 r.
Mieczysław Pikuła
Kierownik Zamawiającego
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (219kB)
Załączniki do SIWZ (1319kB)
metryczka
Opublikował: Maciej Pikuła (14 czerwca 2011, 13:03:16)
Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (26 lipca 2011, 08:43:44)
Zmieniono: rozstrzygnięcie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1259