zamówienie na:

Obsługa bankowa budżetu Gminy Jeżewo oraz gminnych jednostek organizacyjnych

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: UG.271.2.2011
wartość: poniżej 193.000 euro
termin składania ofert: 24 czerwca 2011  09:00
wynik postępowania: 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: BANK SPÓŁDZIELCZY W NOWEM N/WISŁĄ ul. Bydgoska 12 86-170 Nowe 




Jeżewo, 14.06.2011 r.
UG.271.2.2011                                                                                     
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
 
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Jeżewo oraz gminnych jednostek organizacyjnych”
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. ustawa z dnia   29 stycznia 2004 roku  Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póżn..zm) Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Jeżewo
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
 
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Przedmiotem zamówienia objęta jest Gmina Jeżewo i jej jednostki organizacyjne tj.:
a)      Urząd Gminy w Jeżewie,
b)      Jednostka Budżetowa Oświata i Wychowanie w Jeżewie
c)       Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeżewie,
d)      Gminna Biblioteka Publiczna w Jeżewie
e)       Gminny Ośrodek Kultury w Jeżewie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)       Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego bieżącego i pomocniczych.
2)       Prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie elektronicznym.
3)       Przyjmowanie wpłat gotówkowych.
4)       Dokonywanie wypłat gotówkowych. 
5)     Możliwość udzielania zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym  na pokrycie występującego w trakcie przejściowego deficytu budżetowego do wysokości określonej corocznie w uchwale budżetowej. Na rok 2011 jest to kwota 1.500.000 zł. Oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 1 M. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty wykorzystanego kredytu. Wysokość oprocentowania kredytu stanowić będzie sumę  stawki WIBOR 1 M i stałej marży podanej przez Wykonawcę w ofercie.
6)     Lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunku bieżącym na koniec dnia, w tym lokaty typu „OVERNIGHT”.
7)     Dokonywanie 3 dniowej lokaty weekendowej z rachunku bieżacego Gminy.
8)     Bezpłatne wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności:
-      uzyskanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych,,
-      składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków,
-      uzyskanie raportów o zrealizowanych operacjach,
-      generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu,
-      umożliwienie użytkownikom dysponowania podpisem elektronicznym służącym jedynie do czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej,
-      zapewnienia wsparcia informatycznego w razie awarii programu.
Zamawiający dopuszcza pobieranie przez Wykonawcę opłat  za czytniki i karty.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za:
-    instalację oraz korzystanie z systemu bankowości elektronicznej;
-    sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych w formie papierowej oraz na żądanie w formie pliku elektronicznego w ramach systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (możliwość dołączenia do wyciągów bankowych dokumentów źródłowych bądź innych dokumentów potwierdzających operacje przeprowadzone na rachunkach bankowych;
-    wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych;
-    zmianę kart wzorów podpisów;
4.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od salda             
         niewykorzystanej części kredytu.
5. Odsetki do środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych będą dopisywane do sald rachunków w okresach  kwartalnych
6. Zamawiający zastrzega możliwość:
    - wystąpienia o kredyt do innego banku,
    - dowolnego wyboru podmiotów do lokowania wolnych środków, 
7.   W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zdeklarowanych w ofercie.
 
Informacje dodatkowe:
1.    Realizacja poleceń przelewów w dniu złożenia zlecenia płatniczego. Zlecenia mogą być składane w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00;
2.    Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy w wskutek nieterminowej lub nie prawidłowej realizacji zlecenia płatniczego;
3.    Możliwość prowadzenia operacji bankowych w dniu 24 grudnia każdego roku i ostatnim dniu roboczym  roku kalendarzowego minimum do godziny 11:00;
4.    Bank ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nienależytego zabezpieczenia systemu bankowości elektronicznej przed działaniami osób nieupoważnionych;
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
Szczegółowy zakres zadania obejmuje SIWZ
 
Wspólny Słownik Zamówień: 66110000-4 – usługi bankowe
                                                   66113000-5 -  usługi udzielania kredytu
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia
: od 01.07.2011 r. do 30.06.2016 r.
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 
1.     O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)     posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 
4)     dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5)     sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 
2. Dla potwierdzenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu:
·    w zakresie warunku dotyczącego „posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności” Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej (Wykonawca powinien posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie czynności bankowych na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zezwolenie na prowadzenie czynności bankowych na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z  późniejszymi zmianami),
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
·     w zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
·     w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym” Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz wykaże, że posiada swoją placówkę (punkt kasowy, ekspozyturę, filię lub oddział) w miejscowości Jeżewo lub założy taką placówkę na terenie miejscowości Jeżewo w terminie do 01.08.2011 r.. Placówka będzie funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego do oferty ww.  oświadczenia i oświadczenia dotyczącego placówki, zamieszczonego w druku oferty. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ i oświadczenie w druku oferty. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
·     w zakresie warunku „dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ Zamawiający nie precyzuje dodatkowych wymagań.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
·      w zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
   Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
 
3.     Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 
4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 2, ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawarta w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.
 
5. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu na składanie ofert:
1)  nie wyrządził szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie
2)  w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
3)  nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4)  nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
5)  sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
 
6.  Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty   dokumentów i oświadczeń.
-     w zakresie pkt 1 i 4 – 5 na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika do SIWZ,
-     w  zakresie pkt 2 na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
-     w zakresie pkt. 3 na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
7. W przypadku podmiotów zagranicznych uczestniczących w postępowaniu ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 5  nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów potwierdzających, że:
1)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2)    nie zalega  z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, e nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
 
8.      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
 
VIII. Informacja na temat wadium:

 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
1)    Cena - opłata za prowadzenie rachunku bankowego – waga kryterium: 65%;
2)    Oprocentowanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym –waga kryterium: 20%;
3)    Opłata za przelew zewnętrzny  – waga kryterium: 5%;
4)    Opłata za przelew wewnętrzny  – waga kryterium: 5%;
5)    Opłata bankowa za dokonywanie operacji bankowych (uznaniowych i obciążeniowych) – waga kryterium: 5%;
Sposób obliczania wartości punktowej:
1)  Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. od każdego członka Komisji Przetargowej.
2)  Punkty zostaną obliczone wg wzorów:
    C = C1 + C2 + C3 + C4 + C5
C1 = minimalna cena - opłata za prowadzenie rachunku bankowego/cena- opłata za prowadzenie rachunku bankowego badanej oferty x 100 x 65 %
C2 = minimalne oprocentowanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym/ oprocentowanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym badanej oferty        x 100 x 20 %
C3 = minimalna opłata za przelew zewnętrzny/opłata za przelew zewnętrzny badanej oferty x 100 x 5 %
C4 = minimalna opłata za przelew wewnętrzny/opłata za przelew wewnętrzny badanej oferty x 100 x 5 %
C5 = minimalna opłata bankowa za dokonywanie operacji bankowych/opłata bankowa za dokonywanie operacji bankowych badanej oferty x 100 x 5 %
gdzie:
100 – wskaźnik stały;
65%; 20%; 5%; - procentowe znaczenie kryteriów oceny.
3)  W przypadku, gdy cena bądź wartość jednostkowa kryterium w badanej ofercie będzie wynosiła 0,00 to dla celów obliczeniowych zostanie przyjęta wartość 0,01.
 
   
X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: do dnia 24.06.2011r., godz. 09:00, siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 24.06.2011r., godz. 09:15, w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13
 
XII. Termin związania ofertą

Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.
                       
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 156774 - 2011 z dnia 14.06.2011 r.
  
                                                             
Mieczysław Pikuła
                                                                                     Kierownik Zamawiającego
Treść ogłoszenia (85kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (219kB) pdf
Załączniki do SIWZ (1319kB) zip
>>ROZSTRZYGNIĘCIE<< (32kB) pdf

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (14 czerwca 2011, 13:03:16)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (26 lipca 2011, 08:43:44)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1259