zamówienie na:

Przebudowa - modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych nr 030619C Laskowice - Nowe Krąplewice

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: UG.271.5.2011
wartość: poniżej kwoty 4845000 euro
termin składania ofert: 6 października 2011  09:00
wynik postępowania: FHU „KIC-TRANS” Piotr Różycki ul. Broniewskiego 4 86-140 Drzycim  





Jeżewo, 22.09.2011 r.
UG.271.5.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: „Przebudowa – modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych nr 030619C Laskowice - Nowe Krąplewice”  Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póżn.zm). Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Gmina Jeżewo ul. Świecka 12 86-131 Jeżewo www.ug-jezewo.lo.pl zamowienia@ug-jezewo.lo.pl 07:15 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 W zakres zadania wchodzi: Etap I obejmuje przebudowę – modernizację drogi gminnej nr 030619C na odcinku 700 m (od km 0+000 do 0+700) realizowany do 31.10.2011 r. roboty ziemne, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o grubości do 10 cm; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową o grubości 3 cm; ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna) o grubości 3 cm; wykonanie nawierzchni pobocza.
Etap II obejmuje przebudowę – modernizację drogi gminnej nr 030619C na odcinku 550 m (od km 0+700 do 1+250) realizowany do 31.10.2012 r. roboty ziemne, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o grubości do 10 cm; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową o grubości 3 cm; ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna) o grubości 3 cm; wykonanie nawierzchni pobocza.
Ponadto w zakres zadania wchodzi: Koszt wejścia w pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej. Organizacja i zagospodarowanie placu budowy. Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłaty). Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sieci w 3 egz. + 1 na nośniku elektronicznym. Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych – Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami). Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
Główny przedmiot : 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: etap I do 31.10.2011 r. etap II do 31.10.2012 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: w zakresie warunku dotyczącego „posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności” wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty ww. oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. w zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” wykonawca wykaże że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie drogi o długości nie mniejszej niż 1000 m każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym” Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) tj. co najmniej: kierownika budowy z uprawnieniami do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót drogowych Kadra kierowania budową musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik robót/budowy i wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na załączniku do SIWZ i oświadczeniu że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawowymi. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. w zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.

3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 2, ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawarta w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.

5. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu na składanie ofert: nie wyrządził szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

6. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. w zakresie pkt 1 i 4 – 5 na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika do SIWZ, w zakresie pkt 2 na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. w zakresie pkt. 3 na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7. W przypadku podmiotów zagranicznych uczestniczących w postępowaniu ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 5 nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów potwierdzających, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
CENA 100

X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia:

06-10-2011r., do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego Gmina Jeżewo (Urząd Gminy) Świecka 12 86-131 Jeżewo Pokój nr 18


XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia:

06-10-2011r., o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego Gmina Jeżewo (Urząd Gminy) Świecka 12 86-131 Jeżewo Pokój nr 13

XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.


XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 300314 - 2011 z dnia 22.09.2011 r.

Wójt
Mieczysław Pikuła

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (22 września 2011, 09:51:22)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (11 stycznia 2012, 12:40:28)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1173