Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2012 |
zamówienie na: |
Budowa świetlicy wiejskiej w Pięćmorgach w Gminie Jeżewo |
zamawiający: | Gmina Jeżewo |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | UG.271.1.2012 |
wartość: | poniżej 5 000 000 euro |
termin składania ofert: | 4 kwietnia 2012 09:00 |
wynik postępowania: | Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne "PERFEKTA", Wielkie Lniska 21, 86-300 Grudziądz, |
Jeżewo, 20.03.2012 r.
UG.271.1.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: „Budowa świetlicy wiejskiej w Pięćmorgach w Gminie Jeżewo”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póżn.zm). Gmina Jeżewo zawiadamia o
wszczęciu postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
W zakres zadania wchodzi budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Pięćmorgi w Gminie Jeżewo na działce nr 86/1. Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie:
1) robót ziemnych;
2) ław fundamentowych;
3) fundamentów;
4) pomieszczeń świetlicy;
5) stropu;
6) dachu wraz z pokryciem;
7) elewacji, montażu stolarki zewnętrznej i
wykonanie elementów zewnętrznych obejmujących m.in.:tynki cienkowarstwowe,
montaż okien z PCV, obsadzenie
zewnętrznych podokienników, montaż aluminiowych drzwi zewnętrznych
(wejściowych), obłożenie cokołu kamieniem polnym, obłożenie schodów płytkami
kamionkowymi, montaż balustrad na schodach i
podjeździe dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej, opaskę wokół budynku z kostki brukowej, ułożenie na powierzchni podjazdu
lastryka płukanego;
8) robót wykończeniowych
wewnętrznych;
9) parkingu;
10) instalacji elektrycznej wewnętrznej;
11) instalacji telefonicznej;
12) instalacji odgromowej;
13) przyłącza wodociągowego;
14) przyłącza kanalizacyjnego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym;
15) wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej;
16) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
17) instalacji wentylacyjnej.
Ponadto w zakres zadania wchodzi:
1) Koszt wejścia w pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej.
2) Organizacja i zagospodarowanie placu budowy.
3) Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłaty).
4) Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb.
5) Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.
6) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
7) Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sieci w 3 egz. + 1 na nośniku elektronicznym.
8) Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem.
9) Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.
10) Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych – Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami).
11) Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
Główny przedmiot : 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane
45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.11.20.00-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45.21.00.00-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45.22.33.00-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45.26.10.00-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45.26.22.10-6 - Fundamentowanie
45.26.23.00-4 - Betonowanie
45.26.23.10-7 - Zbrojenie
45.26.25.00-6 - Roboty murarskie i murowe
45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne i elektryczne
45.31.23.10-3 - Ochrona odgromowa
45.31.43.10-7 - Układanie kabli
45.31.53.00-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45.31.57.00-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45.33.11.00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45.33.12.10-1 - Instalowanie wentylacji
45.33.30.00-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45.41.00.00-4 - Tynkowanie
45.42.11.00-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45.43.00.00-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45.43.10.00-7 - Kładzenie płytek
45.44.21.00-8 - Roboty malarskie
45.44.30.00-4 - Roboty elewacyjne
45.45.00.00-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 31.07.2012 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:
·
w zakresie warunku dotyczącego „posiadania uprawnień
do wykonywania określonej działalności lub czynności” Wykonawca
przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone
na załączniku do SIWZ;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na
podstawie załączonego do druku oferty ww. oświadczenia. Nie wykazanie w
wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy
z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
·
w
zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” Wykonawca
wykaże, że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył w ciągu
ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 2 roboty budowlane,
polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni minimum 100 m2.
Wartość każdej z tych robót musi wynosić
minimum 300.000 zł.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
Wykonawcę do oferty wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości,
daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że
roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności
wezwania do uzupełnienia dokumentów
·
w zakresie warunku
„dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym” Zamawiający nie precyzuje
wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;
·
w zakresie warunku
„dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Wykonawca
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie
robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z
późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5,
poz. 42 z późn. zm.) tj. co najmniej:
a) kierownika
budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń albo lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów;
b)
kierownik robót sanitarnych posiadajacego uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów;
c) kierownik robót elektrycznych posiadającego
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
bez
ograniczeń
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Kadra
kierowania budową musi posiadać aktualny na dzień składania ofert wpis na listę
właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
Ocena
spełnienia warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na
załączniku do SIWZ i oświadczeniu że osoby wymienione w wykazie posiadają
wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami
ustawowymi. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego
warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności
wezwania do uzupełnienia dokumentów
·
w zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej
wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;
3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 7.
3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 7.
4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia
warunki udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 2, ani nie udowodni, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający
wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o
przesłankę zawarta w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.
5. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy
ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia
z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunku jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w
dniu upływu terminu na składanie ofert:
1) nie wyrządził
szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem
postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie
2) w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub
nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości
zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie
przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
3) nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy
uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu.
4) nie był i nie jest prawomocnie skazany za
przestępstwo popełnione związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób
wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo
związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego
5) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o
zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za
czyny zabronione pod groźbą kary.
6. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.
1) w zakresie pkt 1 i 4 – 5 na podstawie
oświadczenia o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych
sporządzonego wg załącznika do SIWZ,
2) w zakresie pkt 2 na podstawie
aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
3)
w zakresie pkt. 3 na
podstawie aktualnego
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku
podmiotów zagranicznych uczestniczących w postępowaniu ocena spełnienia warunku określonego w pkt.
5 nastąpi na podstawie załączonych przez
Wykonawcę do oferty dokumentów potwierdzających, że
a)
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości.
Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
b) nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający
że nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu -
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert.
c)
nie orzeczono wobec niego
zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert.
Dokumenty sporządzone w języku
obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski.
Nie wykazanie w wystarczający sposób
potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z
postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do
uzupełnienia dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
CENA 100
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 04-04-2012r., do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 04-04-2012r., o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacje o
zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony
internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza
ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o
przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona
aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje
wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 86808-2012 z dnia 20.03.2012 r.
Zadanie współfinansowane ze środków w ramach działania 413
„Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju” w zakresie operacji odpowiadających
warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i Rozwój Wsi”
objętego Programem Rozwoju Obszarów
Wiejskich na lata 2007-2013
Treść ogłoszenia (184kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (430kB)
Projekt Budowlany wraz z STWiOR (7184kB)
Przedmiary
Przedmiar - branża budowlana (355kB)
Przedmiar - branża elektryczna (190kB)
Przedmiar - branża sanitarna (248kB)
Zestawienie elementów scalonych (75kB)
Treść ogłoszenia (184kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (430kB)
Projekt Budowlany wraz z STWiOR (7184kB)
Przedmiary
Przedmiar - branża budowlana (355kB)
Przedmiar - branża elektryczna (190kB)
Przedmiar - branża sanitarna (248kB)
Zestawienie elementów scalonych (75kB)
Wójt
Mieczysław Pikuła
metryczka
Opublikował: Maciej Pikuła (20 marca 2012, 14:35:45)
Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (23 maja 2012, 08:18:32)
Zmieniono: ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1452