zamówienie na:

Przebudowa dróg gminnych

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: UG.271.3.2012
wartość: poniżej 5000000 euro
termin składania ofert: 25 lipca 2012  09:00
wynik postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: FHU „KIC-TRANS” Piotr Różycki, ul. Broniewskiego 4, 86-140 Drzycim  




Jeżewo, 10.07.2012 r.
UG.271.3.2012                                                                                                           
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: „Przebudowa dróg gminnych”.
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759    z póżn.zm). Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I.  Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje trzy zadania związane z przebudową nawierzchni dróg w ramach zadania inwestycyjne pod nazwą „Przebudowa dróg gminnych”.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:

Zadanie I - obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej Osłowo - Laskowice (od km 0+000 do 0+585,64) – I etap;

a)     roboty ziemne;
b)     wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych;
c)     ułożenie nawierzchni jezdni i zjazdów z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna) o grubości 3 cm;
d)    wykonanie nawierzchni pobocza
e)     wykonanie przepustu rurowego min. Ø 40 cm i rowów- odwodnienia.
 
Zadanie II - obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej Jeżewo - Lipienki (od km 0+000 do 0+787) – I etap;
a)      roboty ziemne;
b)      wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych;
c)        ułożenie nawierzchni jezdni i zjazdów z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna) o grubości 3 cm;
d)    wykonanie nawierzchni pobocza
e)     wykonanie rowów- odwodnienia.
 
Zadanie III - obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej ul. Polna w Laskowicach  (od km 0+000 do 0+586,5) – I etap
a)      roboty ziemne;
b)     wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych;
c)      ułożenie nawierzchni jezdni i zjazdów z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna) o grubości 3 cm;
d)     wykonanie nawierzchni pobocza
e)      wykonanie rowów- odwodnienia.
 
Ponadto w zakres zadania wchodzi:
1)         Koszt wejścia w pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej.
2)          Organizacja i zagospodarowanie placu budowy.
3)        Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłaty).
4)        Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb.
5)        Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.
6)        Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
7)        Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egz. + 1 na nośniku elektronicznym.
8)         Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem.
9)          Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.
10)    Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych – Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115                     z późniejszymi zmianami).
11)    Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekcie budowlanym oraz w obmiarze robót.
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
Główny przedmiot: 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 31.10.2012 r.
                                                                    
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.      O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)     posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
4)     dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5)     sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 
2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału  w postępowaniu, jeżeli:
·         w zakresie warunku dotyczącego „posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności” wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty ww. oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
·          w zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” wykonawca wykaże że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 3 roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie drogi o długości nie mniejszej niż 800 m każda.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
·          w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym” Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;
·          w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 5 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) tj. co najmniej kierownika budowy  z uprawnieniami do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót    w zakresie robót drogowych
Kierownik budowy musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik robót/budowy i wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na załączniku do SIWZ i oświadczeniu, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami  ustawowymi. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
-           w zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku;
 
3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu  o których mowa    w art. 22 ust 1 pkt 2)-4), Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 
4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 2, ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawarta w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.
 
5. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu na składanie ofert:
1)   nie wyrządził szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie
2)   w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
3)   nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4)   nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione związku z postępowaniem   o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego
5)   sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
 
6. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.
1)   w zakresie pkt 1 i 4–5 na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika do SIWZ,
2)   w  zakresie pkt 2 na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
3)   w zakresie pkt. 3 na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
7. W przypadku podmiotów zagranicznych uczestniczących w postępowaniu ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 5  nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów potwierdzających, że
a)   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
b)    nie zalega  z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
c)     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
   Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
 
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
 
VIII. Informacja na temat wadium:

Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 8 000,00 złotych
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium               Waga      

CENA                                 100        

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 25-07-2012 r., do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia:25-07-2012 r., o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13
 
XII. Termin związania ofertą

Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.
                       
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 244174 - 2012 z dnia 10.07.2012 r.
 

Kierownik Zamawiającego
Mieczysław Pikuła 

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (10 lipca 2012, 14:21:48)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (3 sierpnia 2012, 11:14:48)
Zmieniono: Zawiadomienie o wyborze

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1098