Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2013 |
zamówienie na: |
Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Zapewnienie dostępu do Internetu dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Jeżewo, realizowanego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. |
zamawiający: | Gmina Jeżewo |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | UG.271.5.2013 |
wartość: | poniżej 200 000 euro |
termin składania ofert: | 18 października 2013 09:00 |
wynik postępowania: | : Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: CELCOM Bartłomiej Kiedrowski, ul. Główna 37A/2, 86-131 Jeżewo |
Jeżewo: Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i
przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Zapewnienie
dostępu do Internetu dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy
Jeżewo, realizowanego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo
informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 413170 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo , ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, faks (052) 3318068.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-jezewo.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Zapewnienie dostępu do Internetu dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Jeżewo, realizowanego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy sprzętu
komputerowego wraz z obsługą techniczną i dostawą
szerokopasmowego Internetu do odbiorców w Gminie Jeżewo. W ramach
zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Dostawy i
instalacji urządzeń komputerowych w tym:
- Dostawy 20 sztuk laptopów
wraz z oprogramowaniem, które zostaną użyczone nieodpłatnie
jednostkom organizacyjnym podległym Zamawiającemu, w czasie trwania
realizacji projektu, składających się z laptopa wraz z
zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym,
oprogramowaniem do zarządzania oraz oprogramowaniem antywirusowym.
- Dostawy 40 sztuk zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem,
które zostaną użyczone nieodpłatnie Beneficjentom Ostatecznym
(BO) zamieszkałym na terenie Gminy Jeżewo, w czasie trwania
realizacji projektu, składających się z jednostki komputera
stacjonarnego (stacji roboczej), monitora, myszki, klawiatury
komputerowej i listwy filtrująco-zasilającej, wraz z zainstalowanym
systemem operacyjnym, pakietem biurowym, oprogramowaniem do
zarządzania oraz oprogramowaniem antywirusowym.
- Dostawy, instalacji,
uruchomienia oraz konfiguracji 40 urządzeń udostępniających
Internet dla BO zamieszkałych na terenie Gminy Jeżewo, zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego.
- Dostawy, instalacji, uruchomienia oraz
konfiguracji 20 urządzeń (Aktywne urządzenia sieciowe)
udostępniających Internet dla jednostek organizacyjnych
Zamawiającego.
- Dostawy, instalacji, uruchomienia oraz konfiguracji,
zgodnie z wytycznymi Zamawiającego 20 sztuk drukarek do 5 jednostek
organizacyjnych Zamawiającego pod adresami które wyszczególni
Zamawiający w Załączniku nr 4 do umowy.
- Dostawy, instalacji,
uruchomienia oraz konfiguracji, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
40 sztuk drukarek do BO których adresy wyszczególni Zamawiający w
Załączniku nr 4 do umowy.
- Dostawa 60 kompletów tuszy
kompatybilnych z drukarkami dostarczonymi do uczestników projektu
(BO i jednostek organizacyjnych), których adresy wyszczególni
Zamawiający w Załączniku nr 4 do umowy.
- Instalacji, uruchomienia
oraz konfiguracji 40 szt. zestawów komputerowych, zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego, u Beneficjentów Ostatecznych
zamieszkałych na terenie Gminy Jeżewo, pod wskazanymi adresami,
które wyszczególni Zamawiający w Załączniku nr 4 do umowy,
- Instalacji, uruchomienia oraz konfiguracji zgodnie z wytycznymi
Zamawiającego, u 40 Beneficjentów Ostatecznych zamieszkałych na
terenie Gminy Jeżewo, pod wskazanymi adresami, które wyszczególni
Zamawiający w Załączniku nr 4 do umowy, sprzętu wymaganego do
realizacji usługi dostępu do Internetu wraz z konfiguracją dostępu
do Internetu w miejscu instalacji i uruchomienia usługi.
- Instalacji,
uruchomienia oraz konfiguracji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w
jednostkach organizacyjnych na terenie Gminy Jeżewo, pod adresami,
które wyszczególni Zamawiający w Załączniku nr 4 do umowy, 20
szt. laptopów,
- Instalacji, uruchomienia oraz konfiguracji zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego w 5 jednostkach organizacyjnych na terenie
Gminy Jeżewo, pod adresami, które wyszczególni Zamawiający w
Załączniku nr 4 do umowy, sprzętu wymaganego do realizacji usługi
dostępu do Internetu wraz z konfiguracją dostępu do Internetu w
miejscu instalacji i uruchomienia usługi.
2) Przeprowadzenia szkoleń
dla 40 Beneficjentów Ostatecznych.
3) Dostawy szerokopasmowego
dostępu do internetu i świadczenia usługi pomocy technicznej w
tym:
a)Świadczenia usługi dostępu do publicznej sieci Internet
przez okres 22 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru
uruchomienia usługi przez Zamawiającego lecz nie później niż do
30.09.2013 r. (7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę) przyłączenie
do sieci publicznej Internet wskazanych przez Zamawiającego
lokalizacji tj.: 40 lokalizacji dla BO, 5 jednostek podległych
określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
b)Świadczenie usługi
pomocy technicznej dla BO, jednostek organizacyjnych podległych
Zamawiającego przez okres 22 miesięcy od daty odbioru przedmiotu
zamówienia. Usługa pomocy technicznej polegać będzie
monitorowaniu stanu komputera, zarządzaniu i ewidencji licencji
przez Wykonawcę oraz usługi typu helpdesk.
4)Przeglądu sprzętu komputerowego tj. zestawów komputerowych, laptopów, urządzeń internetowych, urządzeń wielofunkcyjnych w odstępach nie mniejszych niż 3 miesięcy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego polegający na wykonaniu prac konserwacyjnych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w tym przede wszystkim polegających na: oczyszczeniu wnętrza z kurzu, brudu itp. oraz przywróceniu sprawności systemów operacyjnych do stanu oryginalnej instalacji zachowując wszystkie dane BO. Szczegółowy zakres zadania określa Rozdział 2 SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.50-0, 48.00.00.00-8, 48.76.00.00-3, 48.77.00.00-6, 50.32.00.00-4, 72.00.00.00-5, 72.26.00.00-5, 72.26.70.00-4, 72.26.80.00-1, 72.41.10.00-4, 72.42.00.00-0, 72.60.00.00-6, 80.53.31.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający oczekuje wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dwie dostawy nie mniej niż 60 zestawów komputerowych (dla celów oceny spełnienia warunków w postępowaniu rozumianych jako komputery stacjonarne lub laptopy) o wartości co najmniej 200.000,00 zł oraz wykonał usługę (minimum 1) polegającą na dostawie usług internetowych (dostawa i podłączenie) dotyczącą minimum 60 łączy internetowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz załączonych przez Wykonawcę do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie i wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia odpowiednią kadrą, w tym, co najmniej: specjalistą ds. montażu, konfiguracji i obsługi oferowanych urządzeń - 2 osoby posiadające co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z montażem, konfiguracją i obsługą urządzeń komputerowych, specjalistą ds. szkoleń komputerowych - 1 osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia szkoleń komputerowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, sporządzony na załączniku do SIWZ i oświadczeniu, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawowymi. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz podwykonawców (w przypadku gdy zadanie realizowane jest z udziałem podwykonawców).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich
wprowadzenia.
1)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług.
Wykonawca może zmienić te osoby na prośbę tych osób oraz z
przyczyn niezależnych od nich, tj. zdarzeń losowych (śmierć,
choroba, zwolnienie z pracy) przy czym osoby zastępujące pierwotnie
wskazane osoby w potencjale kadrowym będą musiały posiadać
uprawnienia i doświadczenie nie gorsze od nich,
2)dopuszczalna jest
zmiana umowy polegająca na zmianie osób z powodu niewywiązywania
się tych osób z należytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz
wystąpienia innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np.
rezygnacji osób wskazanych do realizacji usług), skutkujących
koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia,
przy czym osoby zastępujące pierwotnie wskazane osoby w potencjale
kadrowym będą musiały posiadać uprawnienia i doświadczenie nie
gorsze od nich, Warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji
zamówienia w ramach niniejszej umowy jest akceptacja zmiany przez
Zamawiającego.
3)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na
zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną
zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości
stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia,
4)dopuszczalne są
następujące zmiany: zmiana adresu, numerów kontaktowych, numeru
konta bankowego, zmiany lokalizacji beneficjentów ostatecznych w
obrębie Gminy Jeżewo etc,
5)dopuszczalne są zmiany postanowień
umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli
konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu
prawnego,
6)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianach
technicznych o ile są one dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie
uzasadnione (w szczególności polepszenie parametrów
urządzeń/usługi bez uszczerbku dla innych parametrów
urządzeń/usługi),
7)dopuszczalna jest zmiana umowy:
a)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
b)gdy wystąpią zdarzenia losowe,
c)gdy wystąpi siła wyższa w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
8)dopuszczalne są zmiany terminów i płatności
objęte Harmonogramem rzeczowo - finansowym - w przypadku, gdy o
zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się
konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili składania oferty,
9)gdy zaistnieją
okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta
sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również
oszczędnemu, celowemu gospodarnemu wydatkowaniu środków
finansowych,
10) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla
Zamawiającego. Zmiany są korzystne dla Zamawiającego, jeśli:
taniej otrzymuje ten sam sprzęt, otrzymuje za tę samą cenę sprzęt
o lepszych parametrach, wykonawca szybciej wykonuje zamówienie,
wykonawca wykonuje zamówienie później niż pierwotnie zakładano,
ale Zamawiający odnosi z tego tytułu korzyści, pod warunkiem, że
zamawiający uzyska uprzednio zgodę WWPE na wydłużenie terminu
realizacji umowy, zmiany są korzystne dla Zamawiającego, jeśli na
skutek czynników obiektywnych, nieprzewidzianych lub zawinionych
przez zamawiającego grozi mu pomniejszenie bądź utrata
dofinansowania, a aneksowanie umowy takiemu ryzyku zapobiega.
11)gdy
wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie
wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację
przedmiotu
12)Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego
oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
13)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego, w szczególności:
a)wstrzymanie prac przez Zamawiającego,
b)konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia.
14)Zmiany technologiczne, w
szczególności:
a)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
15)dopuszczalne będzie
zastosowanie produktów zamiennych w stosunku do produktów
wskazanych w ofercie, w uzasadnionych przypadkach (w szczególności
w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp.) -
pod warunkiem, że produkty zamienne, spełniają wszystkie wymagania
SIWZ i umowy, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia
wykonawcy,
16)zmiany, które są wynikiem zmian w POIG, lub też
zmian wytycznych, zaleceń i innych dokumentów programowych
właściwych instytucji w systemie wdrażania POIG, strony
dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy,
regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze
skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
17)rezygnacja przez
Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim
przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie
pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione
świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w
związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
18)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Powyższe zmiany dopuszczalne będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Jeżewo (Urząd
Gminy) ul. Świecka 12 86-131 Jeżewo w pokoju 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Jeżewo (Urząd Gminy) ul. Świecka 12 86-131 Jeżewo w pokoju 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (941kB)
>>
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE (1255kB)
<<
metryczka
Opublikował: Maciej Pikuła (10 października 2013, 14:42:13)
Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (23 października 2013, 08:12:52)
Zmieniono: Rozstrzygnięcie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1507