Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (112)  |  Przetargi unieważnione (7)

zamówienie na:

Modernizacja zestawów komputerowych polegająca na wymianie, montażu oraz dostawie podzespołów komputerowych dla uczestników projektu „Zapewnienie dostępu do Internetu dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Jeżewo”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: UG.271.1.2015
wartość: poniżej 207 000 euro
termin składania ofert: 9 lutego 2015  09:00
wynik postępowania: 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienie najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: CELCOM Bartłomiej Kiedrowski, ul. Główna 37A/2, 86-131 Jeżewo 




data zamieszczenia: 29.01.2015r.r.


Numer ogłoszenia: UG.271.1.2015 ;

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, tel. 523318025, fax. 523318068, Adres strony internetowej: http://www.bip.ug-jezewo.lo.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zestawów komputerowych polegająca na wymianie, montażu oraz dostawie podzespołów komputerowych dla uczestników projektu „Zapewnienie dostępu do Internetu dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Jeżewo”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa modernizacji 60 zestawów komputerowych (40 zestawów stacjonarnych i 20 komputerów przenośnych w 44 lokalizacjach na terenie Gminy Jeżewo), polegająca na wymianie, montażu oraz dostawie podzespołów komputerowych dla uczestników projektu „Zapewnienie dostępu do Internetu dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Jeżewo”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Modernizacja polega na montażu (dołożeniu podzespołów) oraz dostawie podzespołów komputerowych, według wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną. Montaż podzespołów komputerowych nastąpi w punkcie serwisowym Wykonawcy. Po zakończonym montażu podzespołów komputerowych wykonawca jest zobowiązany skonfigurować sprzęt komputerowy oraz przenieść wszystkie dane z dysku twardego modernizowanego komputera. Migracja danych w komputerach przenośnych polegać będzie na pełnym przeniesieniu danych z dysku dotychczasowego, zaś w komputerach stacjonarnych na przeniesieniu systemu operacyjnego na zmodernizowany dysk, a przeniesienie pozostałych danych na dysk dotychczasowy. Podzespoły komputerowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jakiekolwiek nazwy własne użyte w SIWZ są tylko przykładami pożądanej przez Zamawiającego konfiguracji produktów, które spełniają wymogi Zamawiającego. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podać producenta, model oraz wszystkie parametry oferowanych podzespołów komputerowych i systemów operacyjnych, zgodnie z treścią formularza technicznego, stanowiącym załącznikiem nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do miejsca zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Jeżewo. Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia prawidłowego działania całego zestawu komputerowego w miejscu odbioru sprzętu. Pracownicy wykonawcy upoważnieni do wykonania dostawy winni być wyposażeni w upoważnienie, zawierające nazwę i adres firmy oraz imię i nazwisko pracownika. Dostawa sprzętu odbywać się będzie każdorazowo w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Wszystkie koszty związane z montażem, dostarczeniem przedmiotu zamówienia i realizacją gwarancji do miejsca zamieszkania uczestników projektu, w tym koszty przewozu, zabezpieczenia i ubezpieczenia sprzętu ponosi Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego podłączenia dostarczonego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania każdego wymienionego podzespołu komputerowego w punkcie odbioru dostawy. Odbiór dostawy następuje każdorazowo na podstawie sporządzonego protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez obie strony, w tym przez uczestnika projektu oraz upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na podzespoły komputerowe będące przedmiotem zamówienia gwarancji na okres minimum 3 lat od daty odbioru dostawy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50320000–4, 30237100-0,
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 14 dni od dnia podpisanie umowy. Miejsce realizacji zamówienia: teren gminy Jeżewo

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej dwie usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych usług. - załącznik nr 7 do SIWZ,
  • poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wskazane w wykazie usługi zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w zdaniu powyżej).
  • oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.;
  • aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego (data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).;
  • aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego (data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty:
  •  dokumenty poświadczające, że podzespoły komputerowe są produkowane zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001;
  •  deklaracja zgodności CE;
  •  wydruki testów lub informacji producenta potwierdzające parametry oferowanych podzespołów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
  • prawidłowo wypełniony formularz „Oferta” - załącznik nr 2 do SIWZ;
  • prawidłowo wypełniony „Formularz techniczny” – załącznik nr 8 SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena – 80 %
  • 2 – Okres gwarancji – 20 %
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jeżewie, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 r. godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Jeżewie, ul. Świecka 12, 86-11 Jeżewo, pok. 17. Data i miejsce otwarcia ofert: 09.02.2015 r., godzina 09:30 w sali nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt „Zapewnienie dostępu do Internetu dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Jeżewo”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kierownik zamawiającego
Mieczysław Pikuła

Treść ogłoszenia (140kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami (1101kB) zip

Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia - zmiana zapisów (03.02.2015r.) (96kB) pdf

Informacja o zmianach Załącznika nr 1 do SIWZ ora przesunięcia terminu składania ofert (03.02.2015r.) (38kB) pdf

>>OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY<< (874kB) pdf

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (29 stycznia 2015, 13:03:53)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (16 lutego 2015, 10:06:06)
Zmieniono: Ogłoszenie o wyborze n najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 770