Zarządzenie nr 34/2009Wójta Gminy Jeżewoz dnia 4 czerwca 2009w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jeżewie

Zarządzenie nr 34/2009
Wójta Gminy Jeżewo
z dnia 4 czerwca 2009


w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jeżewie



 
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami)
 
Wójt Gminy
Zarządza, co następuje:
 
§ 1
 
W załączniku Nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy w Jeżewie Nr 17/ 2003 z dnia 29 czerwca 2003r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w  Jeżewie wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 2
-  skreśla się w pkt. 2 pdkt. d) w brzmieniu:
ds. dodatków mieszkaniowych i obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów  Alkoholowych
-  pkt.2 pdkt. f) otrzymuje brzmienie:
   ds. Obrony Cywilnej i Leśnictwa
- pkt. 2 pdkt. j) otrzymuje brzmienie:
   Ds. Zamówień Publicznych i Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
- skreśla się w pkt. 2 pdkt. k)
 
2) w § 10
- skreśla się pkt.11
3) skreśla się § 13
4) skreśla się § 20
 
5) § 15 otrzymuje brzmienie:
Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. obrony cywilnej, leśnictwa, kancelaria tajna należy w szczególności:
W zakresie obrony cywilnej:
1.  Prowadzenie dokumentacji akcji kurierskiej i koordynowanie jej przebiegu
2.  Prowadzenie dokumentacji dotyczącej obrony cywilnej gminy
3.  Przygotowywanie szkoleń i ćwiczeń w zakresie samoobrony
4.  Tworzenie formacji obrony cywilnej
5.  Nakładanie obowiązków na rzecz obrony cywilnej
6.  Proponowanie Wójtowi kandydatów na stanowiska komendantów formacji
7.  Koordynacja działań zakresie zapobiegania i likwidacji skutków klęsk żywiołowych
 
W zakresie kancelarii tajnej:
1. Prowadzenie kancelarii tajnej, a w szczególności:
a) współpraca z pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie szkolenia, kontroli i ochrony informacji niejawnych,
b) przygotowywanie, wysyłanie i odbieranie przesyłek z poczty specjalnej,
c) doręczanie korespondencji niejawnej adresatom w obrębie Gminy Jeżewo,
d) przekazywanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom urzędu,
e) nadzór nad opracowywaniem i przechowywaniem materiałów zastrzeżonych, poufnych przez upoważnionych pracowników urzędu,
f) egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,
g) prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom,
h) archiwizacja dokumentów niejawnych w Urzędzie Gminy Jeżewo
 
W zakresie leśnictwa:
  1. Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym zagospodarowaniem terenów leśnych.
  2. Opiniowanie wniosków indywidualnych mieszkańców gminy na wycięcie drzew.
  3. Wydawanie decyzji na wycięcie drzew.
  4. Sporządzanie rocznych planów zadrzewień.
  5. Uczestnictwo w konkursach dotyczących upiększania wsi.
  6. Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów ras agresywnych oraz działanie w zakresie ustawy o ochronie zwierząt.
  7. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o łowiectwie.
 
6) § 19 otrzymuje brzmienie:
Do podstawowego zakresu działań samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej i mieszkaniowej należy w szczególności:
W zakresie zamówień publicznych:
1.Planowanie zamówień publicznych w Urzędzie i gminnych jednostkach organizacyjnych poprzez uczestnictwo w przygotowaniu rocznego planu postępowań.
2. Prowadzenie postępowań, a w szczególności uczestniczenie w redagowaniu tekstu ogłoszeń, prowadzenie korespondencji z oferentami i Urzędem Zamówień Publicznych.
3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zamówień publicznych.
4. Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością i ewidencją zamówień publicznych poprzez prowadzenie rejestrów zamówień publicznych i sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji.
5. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w celu załatwienia spraw dotyczących działalności Urzędu, a mających związek z działalnością w zakresie zamówień publicznych.
6. Obsługa administracyjno- techniczna komisji przetargowych.
 
W zakresie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej:
  1.  Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej i modernizacji komunalnych zasobów mieszkaniowych.
  2.  Prowadzenie postępowań związanych z zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych mieszkańców, w tym opracowywanie projektów w sprawach:
      a)  zasad gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy,
      b)  kryteriów wyboru osób, z którymi umowy najmu powinny być zawierane w pierwszej kolejności
 3.  Przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych.
 4.  Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących gospodarki mieszkaniowej.
 5.  Aktualizacja stawek czynszu za lokale mieszkalne i użytkowe, pomieszczenia gospodarcze, lokale przeznaczone pod działalność gospodarczą.
 6.  Aktualizacja opłat eksploatacyjnych.
 7.  Planowanie i rozliczanie nakładów finansowych na utrzymanie budynków mieszkalnych.
 8.  Naliczanie spłat kredytów i opłat za mieszkania wykupione.
 9.  Realizowanie zadań wynikających z przepisów o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy.
 
§ 2
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (15 lipca 2009, 08:40:37)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (17 lipca 2009, 08:03:00)
Zmieniono: korekta

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1190