OBSŁUGA RADY GMINY

Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. obsługi Rady Gminy należy w szczególności:

1) prowadzenie obsługi kancelaryjnej i organizacyjno-technicznej Rady Gminy w tym:

a) organizacyjne przygotowanie posiedzeń Rady oraz przygotowanie materiałów,

b) organizacyjne przygotowanie posiedzeń komisji Rady,

c) prowadzenie ewidencji oraz publikacji uchwał Rady,

2) współdziałanie i koordynacja w przygotowywaniu projektów uchwał,

3) załatwianie interpelacji i wniosków radnych,

4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,

5) prowadzenie aktów prawa miejscowego,

6) protokołowanie Sesji Rady Gminy i posiedzeń komisji,

7) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej organów,

8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,

9) organizowanie szkoleń radnych,

10)współdziałanie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu wyborów wszystkich szczebli i referendów,

11)prowadzenie spraw dotyczących samorządu wsi,

12)prowadzenie spraw związanych z rejestracją przedpoborowych,

13)wzywanie przed Komisję Poborową i Lekarską,

14)przygotowywanie dokumentacji dla Komisji Poborowej,

15)prowadzenie pracy ideowo-wychowawczej z młodzieżą przedpoborową,

16)nadzorowanie, organizowanie i sprawowanie opieki nad cmentarzami wojennymi i grobami poległych.

metryczka


Wytworzył: WG (27 sierpnia 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (27 sierpnia 2003, 14:35:21)

Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:09:07)
Zmieniono: zmiana czcionki

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3327