Stanowisko ds. zamówień publicznych

Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych należy w szczególności:

1) planowanie zamówień publicznych w Urzędzie i gminnych jednostkach organizacyjnych poprzez uczestnictwo w przygotowaniu rocznego planu postępowań,

2) prowadzenie postępowań, a w szczególności uczestniczenie w redagowaniu tekstu ogłoszeń, prowadzenie korespondencji z oferentami i Urzędem Zamówień Publicznych,

3) prowadzenie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zamówień publicznych,

4) prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością i ewidencją zamówień publicznych poprzez prowadzenie rejestrów zamówień publicznych i sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji,

5) współpraca z innymi stanowiskami pracy w celu załatwienia spraw dotyczących działalności Urzędu, a mających związek z działalnością w zakresie zmówień publicznych,

6) obsługa administracyjno-techniczna komisji przetargowych.

metryczka


Wytworzył: WG (1 września 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (1 września 2003, 11:22:14)

Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:15:09)
Zmieniono: zmiana czcionki

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3262